Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

Men gud vad snyggt! Får värsta begäret efter att ha så där på min sadel, VILL-HA!!! Haha, grym idé! Vi får se ifall jag gör sånt oxå.. hihi. :angel:

Har oxå en del bling, dock inte så mycket (än).

Ett rosa bling-pannband, sen har jag blingat ett svart schabrak och mina läderchaps, har dock inga bilder :grin:
 
Sv: Allt med Bling *

Här kommer min senast införskaffade bling pannband:)
https://picasaweb.google.com/115506478493096539931/SenastOverforda02?authkey=Gv1sRgCLzAsbbZ9_y_BA#5623763584936849858[/URL]
 
Senast ändrad:
Sv: Allt med Bling *

Detta är vad jag har med bling på :)
Armband
2rr3ujt.jpg

två pannband
7

och ett schabrak med lite bling :)
7
 
Sv: Allt med Bling *

Har bara dåliga bilder på mina älsklingsswarovskisar! :mad:

Det är iaf liiiila :love:
Underbara_hast.jpg


Och 2 rade med vita stenar :love:

22231_1299175284.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

På den första sadeln jag gjorde har en sten trillat av, då var sadeln inte i min vård så jag vet inte hur den blivit behandlad (men jag kan gissa :grin:). Jag själv tillämpar handle with care och än så länge sitter alla kvar. Det blev inget märke efter den avtrillade stenen, alltså kan man ta bort hela kronan om man vill (det vill man naturligtvis inte, utan sätter bara dit en ny sten).
Jag har använt stenar med klister på baksidan.
 
Sv: Allt med Bling *

Aha, så du har alltså inte limmat dit dem med superlim? :idea:

Jag är livrädd för fula märken - och vill såklart ha en chans att ångra mig :angel:
 
Sv: Allt med Bling *

Jag har ju också lite nytt...

Guldigt Swarovski med stora stenar (dålig bild):
img_1680_156786530.jpg


Rosa Swarovski med små stenar:
img_1676_156439188.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Var har du och Cita köpt kronorna till era sadlar? Eller har ni bägge suttit och limmat på dem för hand, sten för sten? ursnyggt hursom helst!
 
Sv: Allt med Bling *

Haha meh! Även jag har gjort en krona på min sadel :D Fick ett infall för ett tag sedan, och gjorde det lite hastigt och lustigt i stallet. Så det är allt annat än perfekt men det var kul att prova! Håller på med en nosgrimma nu.

Hnokki_blev_pimpad.jpg


Mina sitter med stenar från p*nduro. De är förlimmade med en en "kletig platta" som sitter riktigt bra, men ändå är hur lätt som helst att få bort utan att lämna spår.
 
Sv: Allt med Bling *

Haha meh! Även jag har gjort en krona på min sadel :D Fick ett infall för ett tag sedan, och gjorde det lite hastigt och lustigt i stallet. Så det är allt annat än perfekt men det var kul att prova! Håller på med en nosgrimma nu.

Hnokki_blev_pimpad.jpg


Mina sitter med stenar från p*nduro. De är förlimmade med en en "kletig platta" som sitter riktigt bra, men ändå är hur lätt som helst att få bort utan att lämna spår.

Jag dööör, det är så snyggt! :d Tror jag har bestämt mig för en sadel nu så snart får du komma och pimpa :D
 
Sv: Allt med Bling *

Haha meh! Även jag har gjort en krona på min sadel :D Fick ett infall för ett tag sedan, och gjorde det lite hastigt och lustigt i stallet. Så det är allt annat än perfekt men det var kul att prova! Håller på med en nosgrimma nu.

Hnokki_blev_pimpad.jpg


Mina sitter med stenar från p*nduro. De är förlimmade med en en "kletig platta" som sitter riktigt bra, men ändå är hur lätt som helst att få bort utan att lämna spår.


TOKSNYGGT! :love::love::love:

Gör du min om jag betalar resväg? :angel: ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 074
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 311
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 599
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp