Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

Ja :D Du vet nog inte vem jag är, men jag vet iafll att du har gjort väldigt fina visitkort till en vän haha. Och jag såg nu att du precis fotat en annan väns medryttarhäst också!
 
Senast ändrad:
Sv: Allt med Bling *

Ja!
Men först måste REIN avslöja sin identitet via PM :devil:

Jag har tänkt att blinga min hjälm idag... Det blir diskret bling med svart paljettband på svart hjälm, längs med och runt "remsan" fram. Jag har ju en så rolig hjälm att jag kan byta färg på remsan efter humör :D
 
Sv: Allt med Bling *

Finns det färdiga klistermallar att köpa?

Och finns det i andra färger måntro, för jag skulle vilja ha guld/champagne istället då jag har svart läder och mässing till donnan! ;):d
 
Sv: Allt med Bling *

Cool hjälm :D Vilken färg har du i för tillfället? Släng in en bild när du blingat klart!

Jag skulle vilja ha ett snyggt blingat schabrak, lite diskret men ändå synligt.
 
Sv: Allt med Bling *

Älskar också bling och blir alltid utskrattad av min tränare :D Har tre swarovskipannband (guld, silver, rosa & svart), ett Cavallopannband med Sverigeflaggor i swarovski, ett swarovskiskärp, blingad krage på gamla kavajen, blingad hjälm, blingade stövlar, blingad ridklocka, swarovskiarmband, blingad hoppluva m.m.

Stövlarna
p8237175_76187547.png


Hjälmen
jw2_138082964.png


Gamla kavajen (använder inte längre)
kavaj2_49823383.png


Ett av pannbanden
_dsc0001_128297857.png
 
Sv: Allt med Bling *

Nä inte där jag var iafll. Men det är väldigt enkelt som sagt! Annars kanske du kan rita av något och använda som mall? Finns i massa andra färger. Tänkte ta rosa först, men då skulle väl vallacken dö på mig:angel:
 
Sv: Allt med Bling *

Här kommer Bling med bling! :laugh: Min häst Bling Bling med mitt absoluta favoritpannband. Tyvärr syns det inte på bilden hur det gnistrar, men det är tre rader med stora swarovskistenar och var alldeles för dyrt... Men vad gör man inte när man blir kär! ;)

 
Sv: Allt med Bling *

Här är hjälmen, just nu har jag alltså grön stripe (Önskar mig en metallicbrun - sprayfärg sökes!)
Det är fint när hjälmen och tapeten matchar ( :angel: ), och bilden gör den tyvärr inte riktigt rättvisa:

blinghjalm_159302461.jpg


Min hjälm har ingen rosett bak, och det är ju lite tråkigt. Den kanske vill ha det?
 
Sv: Allt med Bling *

Åh, I see the bling :d Supernajs!

Nästa vecka kommer nog min sadel, då vill jag beställa ridlektion! Med eller utan bling.
 
Sv: Allt med Bling *

KL

Läste tråden, somnade på soffan och drömde att Buke hade blingblingsmileys .. DET vore väl nåt? ;);)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 077
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 325
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 602
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 608
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp