Beach 2014 del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Off topic/forts i snow-lämnar-blod-följetongen (som ni kanske börjat bli lite trötta på ;) ):
Nu har blodcentralen på Falu Lasarett tagit min vampyroffer-oskuld! Det gick supersmidigt och jag mår precis som vanligt än så länge. Min blodgrupp var 0+ vilket 30 procent av befolkningen har så många behöver det blodet, plus att jag kan ge blod till människor med andra blodgrupper. Känns bra! Har dock tänkt om gällande träningen, även om jag mår som en prinsessa. Kroppen har trots allt gett bort 10 procent av sitt blod så jag gissar att den just nu är lite sur på mig och har börjat jobba stenhårt för att återbilda blodkroppar. Den förtjänar mao att vila från övriga påfrestningar. Har planerat att springa imorgon; återstår att se hur det kommer kännas.

Är ju bra att du skriver, kanske fler blir peppade att ge. Jag blev påmind! Har anmält mig och ska gå och ta prov i början på nästa vecka. Hoppas jag får ge, tror egentligen att det enda som kan ställa till det är mina B12-injektioner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
97 98 99
Svar
1 966
· Visningar
63 088
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 412
Senast: Madalitso
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 984
Senast: zassoo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 012
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp