Bukefalos 28 år!

Beach 2014 del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mineur fråga efter upphittat-låda annars.
Gick du hem i gymskorna eller?
Jepp! På de 14 sekunder det tar att gå från omklädningsrummet till utgången lyckades jag glömma att jag just tänkt "men då går jag i gympaskorna ut och byter skor där, så slipper jag gå barfota genom gymmet". Bra där! Ska försöka se om de finns kvar, men idag var jag så tankspridd att jag glömde titta in där när jag körde förbi på väg hem från jobbet. Det är inte många rätt i min hjärna den här veckan, det kan jag säga! :banghead:

haha tankspridd när du gick därifrån? :)

KL (för det ska man väl fortfarande skriva? ;))
Jag sprang intervaller 5km och körde mage och lår/rumpa och rygg idag och tränade på att stå på händer utan stöd.

En matfråga, någon som testat overnightoat? Har för mig att jag läst lite om det här i tråden. Vad kör ni för recept?

Tankspridd? Jag? Näää då! :angel:

Jag har testat overnight oats förresten, det provade jag förra veckan! Jag gjorde enligt det här receptet och det blev jättegott, men lite för blött liksom. Nästa gång ska jag ta lite mindre vätska (främst mjölk och juice) samt låta det stå lite längre, så tror jag det blir toppenbra!

@Mineur japp, grit strength körde jag en gång i veckan hela förra våren. Det höjde mitt resultat asmycket, var SÅ bra verkligen. Tyvärr tog de bort det passet som låg så jag kunde köra det jämt. :(

Men det låter ju lite lovande ju! Då ska jag försöka mig på ett sådant, om jag bara lyckas på plats på ett pass det vill säga... Det är helt sjukt hur fort platserna försvinner, och en gnutta irriterande att man kan boka först 48 timmar innan!
 
@Mineur Har ni inget kösystem? :)

Vem är det som startade tidsutmaningen för året? Jag ser gärna att skridskor/skating läggs till där. :)

Fy faaaan vad jobbigt det är att cykla till jobbet utan att kunna sitta på sadelhelvetet. :p Men ja, ska vi se det positivt var mina ben helt klart uppvärmda när jag kom fram. :D Körde ben, najs pass! Körde bara lite olika benböj benböj, bulgariska utfall, marklyft hopp över bänk och lite sånt, inga benmaskiner, men det var bara 55 min så. :)
 
Blä. Har haft ont i magen mer eller mindre hela dagen. Måste ta tag i det där med att kolla upp var min spiral egentligen befinner sig :angel: Barnet sover hos mormor och det var extrapris på B&J på Willys så idag tänker jag tycka synd om mig själv! :p Men jag har iaf fått i ordning på balkongen idag, trots magen!
10298764_10152454951425712_2639143856920654432_n.jpg

Det som fattas nu är att det ska bli tillräckligt varmt för att jag ska kunna skola ut resten av plantorna som ska bo i krukorna. En hel del goda kryddor ska det bli :)
 
@cili Hmm, jag har inte sett orientering, handboll eller gymnastik i mitt flöde iallafall, men jag är ju inte vän med alla så det kanske inte stämmer. Inte basket heller, men det håller väl @Mineur på med så det ska väl vara kvar (för du är väl med på endo?)

Men vet att ED (dålig på vem som är vem, är det @Queen ?) också skatear, det var så jag kom på det, för hon hade det som aktivitet och sedan hade hon inga applicerbara aktiviteter på tidsutmaningen. :)
 
Idag hoppade vi ju på ridningen och det gick bra!

Jag vet inte om ni kommer ihåg, men förra hoppningen så kände jag mig inte alls trygg med hästen så jag hoppade inte ens klart. Jag bad om att få samma häst igen och fick revansch! Så jäkla gutt! :)
 
Idag hoppade vi ju på ridningen och det gick bra!

Jag vet inte om ni kommer ihåg, men förra hoppningen så kände jag mig inte alls trygg med hästen så jag hoppade inte ens klart. Jag bad om att få samma häst igen och fick revansch! Så jäkla gutt! :)

Åh så roligt! Speciellt när det inte gått helt bra gången innan, då känner man sig så jäkla bra som fixade det. Bra jobbat! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
2 3
Svar
51
· Visningar
951
Senast: pepp
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 104
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 893
Senast: Madalitso
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 203
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp