Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Kollat runt lite idag på ridvägar, härliga kuperade vägar med sand att trava och galoppera på.. än har jag bara kollat närmast stallet.. men mörkgrå är nöjd :D

1475795_10152099685346797_746302750_n.jpg

:love::love:

Vill ha både häst och ridvägar!
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Mellan Alingsås och Borås typ fast närmare Borås.
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder och filmer 2013

*kl*

Har för tillfället inget ridet alls då jag fortfarande är en aning justerad:meh:

Men nästa år kommer att bli fantastiskt hoppas jag för då är det äntligen dags för denna "lilla" dam att få komma ut. Det skall bli extremt spännande, speciellt eftersom jag lär behöva en stege med mig :nailbiting:


http://www.youtube.com/watch?v=MQhqmSah_1U
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Irländaren tänkte jag på?:)

kl

Hunter: Huvaligen vad det går fram över stock o sten!:o

Har står så fint i stallet så :D

Har inte kunnat rida på lite mer än en månad eftersom jag opererat foten. Set var lite längre konvalescens än vad jag trodde :( kan inte gå riktigt än.
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Nåja då blir nog 2014 ditt år med! Vi är ju några stycken i den klubben nu...:)

kl

God Fortsättning till er alla ft-nördar! Nu är vi snart på rätt sida om årsskiftet och kan se fram emot säsongen!
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Nåja då blir nog 2014 ditt år med! Vi är ju några stycken i den klubben nu...:)

kl

God Fortsättning till er alla ft-nördar! Nu är vi snart på rätt sida om årsskiftet och kan se fram emot säsongen!

Ja jag hoppas det, har saknat tävlandet och alla människor enormt mycket. Jaguaren är ju inte riden så mycket eftersom hon blev buköppnad men irländaren har gått desto mer dock inte tävlat mer än point to point.

Han är fantastisk att rida så känslan är härlig :D jaguaren är så stor men hoppas att hon inte är så stor att rida.
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli :D

Den hästen kommer att alltid att flyga fram på FT-banan oavsett hur hårt/löst/jämnt/ojämnt underlaget är ;)
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Ungefär som en film jag såg i en hästannons för lovande fälttävlansämne... personen skrittade upp och ner för en backe i skogen bland massa träd... tydligen allt som krävs :meh:
 
Sv: Bilder och filmer 2013

Ungefär som en film jag såg i en hästannons för lovande fälttävlansämne... personen skrittade upp och ner för en backe i skogen bland massa träd... tydligen allt som krävs :meh:

Jepp - precis så är det :D Jag hade blivit köpsugen direkt med så bra marknadsföring ;)
 
Sv: Bilder och filmer 2013

På måndag dyker mörkgrå junior upp :) Dom tar sedan med sig mörkgrå senior hem för en liten vila!

Här är lite bilder från 3-års testet i maj där Karin Winge visade honom. Verkar vara en duktig och ambitiös ung tjej som ridit in och förberett honom. Efter 3 års har han enbart gått på lösdrift så det är väl dags att han får komma igång igen.

dsc_3174j_51a1c52cddf2b363eb569ffc.jpg


dsc_3182k_51a1c5319606ee799fb72e59.jpg


dsc_3230_51a129abddf2b3627305f585.jpg


Och en snygg åsnebild :D

dsc_3219_51a12991e087c368336fcef4.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 162
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 238
Senast: Nahar
·
Relationer Jag undrar hur öppna ni är vad gäller sexsnack med era vänner. Är det något strikt privat som ni enbart delar med er partner, pratar ni...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 786
Senast: _Taggis_
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 923
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp