Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Grattis!
Ser fram emot massor av bilder! :)

AsaS : nu är det bara du kvar att hålla oss i spänning ;)
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

En bild i alla fall, medan jag är inne och hämtar kaffe och går på toa...

Han har bajsat (fick en klyx), efterbörden kom ut hel och han har både hunnit med att gnägga, busa och att få betfor i näsan :)
Mamma Tardee är sååå stolt, och jag är glad att se att Willy åter igen lämnar ett fint, friskt föl med färgteckning väldigt lik mammans :)

image.jpg
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Ååååh! :love: :love: så bedårande!

Så underbart!! Äntligen kom han! Stort stort GRATTIS! :banana:
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

En bild i alla fall, medan jag är inne och hämtar kaffe och går på toa...

Han har bajsat (fick en klyx), efterbörden kom ut hel och han har både hunnit med att gnägga, busa och att få betfor i näsan :)
Mamma Tardee är sååå stolt, och jag är glad att se att Willy åter igen lämnar ett fint, friskt föl med färgteckning väldigt lik mammans :)

image.jpg

Såå sööt:love: jättefin! skönt för Tardee att hon nu kan få en välbehövlig vila,ser lite trött ut:) och även för matte;)
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

HEEELT UNDETRBAR!!! :love:

Är han inte brun?

Han har ju fullt med paw prints, så han kan mycket väl vara homozygot tobiano dessutom!
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

GRATTIS :bump: Till en otroligt fin liten kille!
Har följt tråden precis som många andra lite i tystheten och var nästan påväg och stanna uppe hela natten efter att jag såg ditt inlägg igår om mjölken.
Hade på känn att fölis skulle komma :)

Lycka till med allt, kommer följa er och alla andra i andra tråden också =D

Grattis igen!! :banana::banana::bump::bump:
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Ja det kan mycket väl hända, han har svartvit svans, tobiano är han ju i alla fall... sen har jag noll koll på resten så det behöver jag hjälp med :)
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Perfekt ju!! Jag fick precis vad jag ville ha :love: Nu lämnar jag äntligen den här tråden och flyttar in till 12-orna... Förutom för att heja på Åsa, hon kanske också har fått sin nu iofs?
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Perfekt ju!! Jag fick precis vad jag ville ha :love: Nu lämnar jag äntligen den här tråden och flyttar in till 12-orna... Förutom för att heja på Åsa, hon kanske också har fått sin nu iofs?

Stort grattis såå fin kille
:love:
 
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

En del rullande och trampande under första delen av natten - jag vaknade i full panik en gång och var helt övertygad om att alla hästarna var på marsch ut ur stallet och att jag måste stoppa dem. Det hjälper inte att vi har kattungar uppe på vinden som springer och leker på plankor som ligger huller om buller däruppe så det bonkar och har sig på nätterna. Andra delen av natten tycks ha varit lugnare.

Hur går det för dig? Läge för földans?
:banana: :bump: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 725
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 874
Senast: jemeni
·
Avel Tråden för alla dräktiga ston denna säsong. Någon som börjat vaka ännu? Mitt sto är inte beräknad förrän till midsommar så vi har ett...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
19 711
Senast: ino_124
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp