Bukefalos 28 år!

[Bildtråd] Färgglatt!

Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Färgglad pålle iklädd Beduinutrustning :)

dsc00164_78280376.jpg

Ohh, häftigt! :love:
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Halvblod är till för att klä ut! :devil:

PB120020.jpg

Har på sig matchande skydd, vilket inte syns på bilden
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Åh, haha!

Skall skaffa mig en B-ponny bara för att kunna klä ut den i massa söta grejer! :love:
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

*kl*

Jag har till de andra hästägarnas stora fasa en massa i färger till min tant :devil: Ju hemskare de tycker att det är desto roligare tycker jag att det är. Otäcka seriösa tävlingsmänniskor! (islandshästar så det ska ju vara så lite som möjligt på hästen) ;)

Stallpyssel.jpg

gldje.jpg

det syns inte på bilden men benskydden och schabraket är i ung samma färg som pricken jag satte över dotterns huvud. Dottern har även matchande ridbyxor, tröja och ridväst. Hmm...och pannbandet hon har är svart med rosa ludd och så står det prinsessa broderat i rosa. Dottern har köpt det till henne
friggan-2.jpg

Tant i lite för stort regntäcke. Grimman och luddet är ljusblått
FlisflockenoFanni003-1.jpg

inte särskilt färgglatt...men så här gullig är min lilla tant på sommaren. Nallebjörn

jagodockan-1.jpg

Foto0036-1-1.jpg

Min förra häst, numera ägd av stallägaren.
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

FlisflockenoFanni003-1.jpg

inte särskilt färgglatt...men så här gullig är min lilla tant på sommaren. Nallebjörn

en pålle i stallet har en sådan mundering och i somras råkade jag missta henne för en kossa :angel::D kan ju tillägga att jag endast såg henne på långt håll :p
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

*kl*
limegröna benlindor har även passande shabrak men ingen bild.
18630530.jpg

blått träns som nu används till min "svarta" häst istället har dock ingen bild.
14413376.jpg

inte så mycket färg utan utsmyckning och ljusblått schabrak + benskydd
29687659.jpg
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

ÅÅh ditt blåa träns var ju inte helt fel :d
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

*kl*

59643_1289233128.jpg


Min häst står uppstallad på en ridskola, där är det inte populärt att ha rosa på en storhäst! :eek: Det har man på ponnysar tydligen.. :confused:

Bilder14


Fast när man har rosa på en ponny är det också fel, eftersom det är en valack..:mad:
(Min kompis ponny)

Vi älskar rosa iaf! :love:
 
Senast ändrad:
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

JAg hittar inte bilderna på när jag tävlar för ett par år sedan, men då hade jag televerksorange schabrak, orangea stigbyglar, orangea bettringar och orange väst, allt annat var svart på en svart häst! :heart
vi fick tom kommentar att vi var snyggt matchade i domarkommentarerna!
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

*halv kl*
Ååååh, vad alla är fina :love:
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Jag tävlar mitt russ i ponnytrav, våran tävlingsutrustning är svart och orange, lackade sulkyn svart då jag inte ville skrika för mycket ;) Har dock en orange huva nu som verkligen lyser!

39062_1463637263797_1019442248_31323281_6550350_n.jpg

148444_1591668624501_1019442248_31640760_4621229_n.jpg
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Åh!

Tycker det känns lite ironiskt när jag som trådskapare inte har något färgglatt :angel:
...ännu ;D
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Mina bilder fungerade inte, men jag hoppas att de gör det nu ;)

2010-11-09165141.jpg

polenta.jpg


Orange utrustning
Selunderlägg
Rosett i pannlugg
Fläta i manen
Förbygel med namn
Huva
Skryt huva (syns jättedåligt på bilden, men det sitter runt öronen för att skydda huvudlaget)
Min dress

Svart utrustning
Luddet på raymondkäken (luddet på nosen)
Bakbandage
Sulkyt
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Knapplån

De här blå lindorna gillar jag. Förhoppningsvis kan jag råka ramla över ett matchande schabrak som inte kostar skjortan också

 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: hamilton1
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 659
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 933
Senast: Kivina
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 226
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp