Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 8!

Två bilder till. Mitt hår är i desperat behov av lite grooming.
sss_by_erehsidne-d7sgxmf.jpg

sssss_by_erehsidne-d7sgxqr.jpg
 
Försökte ta en söt selfie igår med vår söta vallaby Känge.. Men när han väl nosat klart på telefonen skulle han pussas, så resultatet blev sådär. :D :love:

960A1AA3-2B45-444F-92C6-71ABDB12B17A-21050-00001DFF333A2FBD_zpsefe9101b.jpg


Suger pung att jag bara har ca 10 jobbdagar kvar. :(
 
:angel:

(kommer man från göteborg så gör man ;) )

(fast... Känge är en hane och hanarna har inte sån pung..... så jag failade inte bara i selfien utan även i pun(g)andet.... )
 
:angel:

(kommer man från göteborg så gör man ;) )

(fast... Känge är en hane och hanarna har inte sån pung..... så jag failade inte bara i selfien utan även i pun(g)andet.... )
Fast är han en hane lär han väl ha en annan typ av pung iaf :)
 
Försökte ta en söt selfie igår med vår söta vallaby Känge.. Men när han väl nosat klart på telefonen skulle han pussas, så resultatet blev sådär. :D :love:

960A1AA3-2B45-444F-92C6-71ABDB12B17A-21050-00001DFF333A2FBD_zpsefe9101b.jpg


Suger pung att jag bara har ca 10 jobbdagar kvar. :(

Innebär det att nästa vecka är i princip sista veckan som man kan få guidad tur? :eek:
 
@lizan Men åh, du måste ha världens mysigaste jobb :love: kan du smuggla ut kängurun och leverera hem till mig? Tänk att få gosa med en sån liten plutt liksom :love:
 
@Tassetass Japp, och då har jag läger om dagarna, om en annan poler inte dyker upp kanske torsdag em kan passa... haha.. :D Och så har mina biljetter råkat ta slut... :p

@nexxa Helt klart världens bästa jobb! :love: Fast smuggla med sig Känge är inte så lätt, för han är rätt stor och rätt så enveten med vad han vill och inte. :love:
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 702
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
56 913
Senast: Mia_R
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 825
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
66 636
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Ridskoleryttare
  • Ni med äldre hästar, krämpor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp