Bukefalos 28 år!

Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ja usch jag, alldeles nyss var han ju min bebis, och nu är han stora killens om går själv i parken och bestämmer åt vilket håll vi ska! Just nu sitter jag med tårarna rinnande, bara för att mina fina barn är just så fina! Och stora! Och för att jag inte ska ha fler.....
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Haha, jamen jag har ju haft bilder uppe här förut. ;) Å andra sidan bor du ju inte allt för långt bort (från Nynäs), fast vi är ju bara här i krokarna å andra sidan...
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Funderat och funderat, kanske är så att man ser så mkt bilder här så man tillslut tror man känner igen barnen från ngt annat.

Du går inte på babysim närmare stan då? Var nog där jag såg en som liknade din son faktiskt! :idea:
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

vilka duktiga killar du har!!!!
matilda vägrar ligga på rygg, så här vänds det minsann ingenting...

men vi har fått en tand!
30774077.jpg

och kan göra extremt fula miner.
30774076.jpg

fast för det mesta ser vi ut sm små änglar. :love::D
30774075.jpg
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Sicken liten docka hon är din lilla skrutta!



Och här kommer den blivande dörrvakten Viktor, om han nu ska växa i samma stil som hittills. Eller så blir han som flera andra i familjen; feta som barn och kan sedan gömma sig bakom en elstaketstolpe som vuxen.:D

Finklädd på väg till farmor o farfar
DSC01013.jpg


Försöker vända sig, (och det lyckades han med senare).
DSC01018.jpg


Så här glad är man när man har en röd fin tröja på sig
DSC01024.jpg
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Fast sånadär stickade känns ju lite väl varma i solen... :crazy:

voltis: nepp, vi har inte varit på något babysim så det är väl helt enkelt buke som förvirrar. ;)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ja dom där blir nog en aning varma.
Jag har kört på Vindvisslas förslag när det varit jättesoligt och E har velat sitta och pilla i sandlådan eller något, har fungerat helt okej :)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Vad söt! tyckte hon om det?

Några nya på Moa, hon fyller 6 månader imorgon! :eek: jag fattar ingenting :crazy:
30782773.jpg



30782776.jpg



30782778.jpg


Gladast? :D
30782781.jpg



30782783.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 233
Senast: iNTOHiMO
·
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 841
Senast: Dorinda
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
20 803
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 156
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp