Bukefalos 28 år!

Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Gosh vad söt hon är, hon ser så jäkla stor och förståndig ut :love:


Vindvissla: Ajsas har typ de sötaste knubbkinder jag sett! :love:
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

vindvissla skrev:
30782715.jpg

:love: Men gode gud vilka underbara kinder..
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Goa och söta lilla Ailie, hon börjar bli mer och mer lik sin vackra mamma ju äldre hon blir :-D
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Hon är så söt!

Och du har alltid så underbart fina kläder på henne, var köper du de?
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Vad roligt att se Ailie igen, men ni har väl inte snö fortfarande?

Här är Sam från idag, vi har skaffat pool :D



Dessutom tvättade han alla sina kläder i den, och skorna också. Sen vattnade han blommor med vattnet i skorna.
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

På översta bilden har hon en ullkappa från Cos (köpt i Köpenhamn, vet faktiskt inte om det finns i Sverige) mössa och halsduk från H&M och stövlarna är nog ÖB om jag minns rätt. :)
Klänningen på mittersta bilden är från Lindex.
Galondressen på nedersta bilden fyndade jag på outlet i Vingåker men jag har sett samma märke på ÖB också och mössan 20 kr på H&M.
Så det är verkligen inte alls några speciella butiker jag handlar i, jag handlar som regel väldigt billigt. :)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

:rofl: Det är verkligen skrattretande, för tala om att vi har! Asfalterade vägar är äntligen framme men på fotbollsplanerna och i skogen är snön fortfarande meterdjup.
Såg dessutom nu att det ska snöa igen imorgon.

Jag är så leds på all denna snö!!!!

Kolla bara in hur det såg ut för en månad sen. :eek:

24546_335566443029_528978029_3814607_4830888_n.jpg
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Shit.... förstår att du är trött på den! Då ska jag inte berätta att det varit 22 grader här idag, vi har suttit ute och grillat till klockan halv åtta ikväll... :)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

haha nej det är en av favvislekarna här, och nu igår började hon försöka stoppa tillbaka den i min mun :love:
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

åh vad söt!
Hon är rätt lik sin pappa va?

Därom tvistar de lärda... En del säger att hon är lik mig... Mamma sa igår att hon BARA var lik sin pappa ... Så jag vet inte?? Ögonen har hon nog fått av mig fast de är lite större. Resten är nog pappa.....

Din är ju bedårande söt... Snart dags för en till så man får gosa med en riktigt liten igen:love:
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Därom tvistar de lärda... En del säger att hon är lik mig... Mamma sa igår att hon BARA var lik sin pappa ... Så jag vet inte?? Ögonen har hon nog fått av mig fast de är lite större. Resten är nog pappa.....

Din är ju bedårande söt... Snart dags för en till så man får gosa med en riktigt liten igen:love:

Ja! säg det till Dan! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: iNTOHiMO
·
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 806
Senast: Dorinda
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
17 821
Senast: lizzie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 330
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp