Status
Stängd för vidare inlägg.
18595573_10158743632800181_4897985204942682200_o.jpg

Odlat fräknar och med blött hår
 
Overall eller kostym? Omväxling förnöjer. Under några dagar har jag besökt Tivoli utanför Rom. Det är den stad som fått ge namn åt ett område norr om Brunnsviken sedan kung Gustav III besökt Tivoli våren 1784. Här finns två världsarv, Villa Adriana (Hadrianus villa) och Villa d'Este.

I Villa Adriana bar jag beige overall.
kpd-beige-overall-9353.jpg

Foto: K Peter Dahlström i Villa Adriana, Tivoli, Italien.

I Villa d'Este var jag en aning mer formellt klädd.
kpd-tivoli-9686.jpg

Foto: K Peter Dahlström i Villa d'Este, Tivoli, Italien.
 
Ja. Den är kul. Och jag garvade för att hästen var så totalt fokuserad på fotografen. Söta fina pålle :love:.

Och fotografen, det var @Tranan det. :)

Ber om ursäkt för frågan, och du behöver inte svara om du inte vill.
Men enda sedan jag såg de där fantastiskt fina bilderna så har jag tyckt att du och Tranan är rätt lika varandra. Och när du skriver att han fotat dessutom/ni tillsynes verkar känna till varandra IRL. Är ni släkt på något sätt? :)
Har grubblat på det där i typ 1 vecka nu, men inte vågat fråga. :o
 
Ber om ursäkt för frågan, och du behöver inte svara om du inte vill.
Men enda sedan jag såg de där fantastiskt fina bilderna så har jag tyckt att du och Tranan är rätt lika varandra. Och när du skriver att han fotat dessutom/ni tillsynes verkar känna till varandra IRL. Är ni släkt på något sätt? :)
Har grubblat på det där i typ 1 vecka nu, men inte vågat fråga. :o
Verkligen inte släkt hoppas vi. :laugh:

Läs dejtingtråden är mitt tips, en liten bukeromans. :)
 
Ber om ursäkt för frågan, och du behöver inte svara om du inte vill.
Men enda sedan jag såg de där fantastiskt fina bilderna så har jag tyckt att du och Tranan är rätt lika varandra. Och när du skriver att han fotat dessutom/ni tillsynes verkar känna till varandra IRL. Är ni släkt på något sätt? :)
Har grubblat på det där i typ 1 vecka nu, men inte vågat fråga. :o
Nej, vi är inte släkt :laugh:. Som @Viva sa hittar du svaret i dejtingtråden ;). En direktlänk till svaret hittar du i mitt senaste blogginlägg här på Buke :).
 
Haha!

Gick förbi fritidsgården med Rubi häromdagen. Stod några kids där som ville klappa. De frågade vilken skola jag går på :rofl:

Hahaha :rofl:
Påminner mig lite om en situation jag var med om härom helgen när jag nattvandrade - fast omvänt. Då mötte vi ett gäng med 16-18 åringar. De övriga jag vandrade med var tonårsföräldrar i 40-50 års åldern hela bunten. Jag hade dock gått i samma klass som några av ungdomarnas storasyskon. Då slängde en av de ur sig följande: "Trots att jag hänger här ute kl. 22.30 på natten har jag faktiskt A i biologi. Men inte ett enda av våra kapitel om evolutionsbiologi har hittills lyckats förklara hur en inte ens 20 år fyllda tjej kan ha tonåriga barn". :rofl: :rofl: :rofl:
(Givetvis på skämt, vederbörande visste ju t.om. att jag inte fyllt 20, men kunde där och då ändå inte hålla mig från skratt...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
915
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 947
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
541
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp