Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
4FD08376-9624-4550-AD25-D538171D0951.jpeg


Och idag, mer i mitt rätta element, i skogen med hundarna!
 
Det fanns ännu "finare" egentligen där man såg konturerna av näsa och läppar. Men det blev den här eftersom att några av förändringarna syns tydligt (fast inte alla förstås, det är över långt 10 stycken).

Ja, den delen är jag absolut inte avis på!
Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).
 
Ja, den delen är jag absolut inte avis på!
Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).

Jaja, såklart. Men nu är det som det är och man får vaska guldkorn, som att förvandlas till Narcissus vid åsynen av sin egen hjärna :angel: Och jag har förändringar ända ner till T6, så jag fick kolla lite där också. Men inte alls lika estetiskt tilltalande bilder :D
 
Fick äntligen se några av mina röntgenplåtar idag, och neurologen föreslog att jag skulle ta en mobilbild på någon (annars hade jag nog inte kunnat med :D). Lätt en av de finaste bilderna på mig osv. Haha.

I9m6tWr.jpg
Tycker du visar lite mycket! (Förlåt dåligt skämt). men jag tycker det är fasinerande att se sig själv på röntgen.
 
Ja, den delen är jag absolut inte avis på!
Det är spännande att få se hur man ser ut inuti, även om man kanske helst velat vara hel(har sånt där på min rygg, nacke etc).

Jag har skippat bilder från mina undersökningar :angel: De är främst koloskopier :rofl:

Fast jag hade gärna haft bild från lungröntgen, de är iaf friska :up: Var tvungen att kolla så jag inte ha TBC innan jag började med en medicin... :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: skiesabove
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
595
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 227
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
577
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp