Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Ja visst är han söt :love:
Han är faktiskt bara 151, svensk ridponny så han har lite anledning till ponnylook :) (och håller med, man blir aldrig för gammal för ponny!)

Kim_N: Vilken snygging! Så underbar färg också, jag älskar ju bruna hästar och speciellt när de är lite guldiga eller röda i färgen, superfint :D
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

VILKEN skillnad!!

han ser ju ut som en annan häst mot när jag såg han senast!!

Jättebra jobb! Och vad kul att du hittat en tränare som funkar. Såna är guld värd!

/Lavinia, som minns den spända, högnackade pållen. Han ser klart mer avslappnad ut!:laugh::banana::banana:
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Haha, håller med! Tycker att det är roligare att rida ponny nu än när man "fick" :)
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Här kommer en till av stjärnorna vi har i stallet... Det är något visst med hingstar! :love: Detta är en 5 årig kille e. Florencio I - Harvard. Min tränare som jag har företag ihop med köpte honom som föl. "Mini-Totilas" :love: Är tacksam att jag får rida en så fin häst då och då!

181152_10150954381951497_181389519_n.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tack! Är verkligen jättetacksam och glad för att vårt företag har så fina hästar! Har min tränare/buisnesspartner att tacka för det. Är väldigt glad att få rida dem! Vi har ett helt gäng till, kanske kan lägga in några fler sen :)
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

VILKEN skillnad!!

han ser ju ut som en annan häst mot när jag såg han senast!!

Jättebra jobb! Och vad kul att du hittat en tränare som funkar. Såna är guld värd!

/Lavinia, som minns den spända, högnackade pållen. Han ser klart mer avslappnad ut!:laugh::banana::banana:

TACK!! :love::love:

Ja det är verkligen skillnad på honom nu! Och man måste nästan ha sett hur han såg ut tidigare för att verkligen fatta. :p Tror aldrig jag sett en häst som kan gå såå kort och hög i nacken. Han liksom tryckte in huvudet i nacken på sig själv? Sjukt konstig var han att rida iafl. Men nu, nu är han trevlig. Har massor av filmer från tidigare ägaren, fodervärd och ännu tidigare ägare och han är lika kort och stum på alla. Så jag är sjukt nöjd. :)
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Antar att jag tillhör här ;) Ska starta våra första lokala tävlingar till våren nu och har tränat duktigt hela vintern.
ba4f078a34a64be43ce422523924ab04.jpg


53a001d1efdb47c61d1383e5c3db8f96.jpg
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

En till.. f.06 e. Eighty Eight Keys xx - Epson. Min morfars uppfödning som jag köpte som 1 åring.

36300_359186980835905_1235698748_n.jpg


298641_359186964169240_1064044077_n.jpg


285433_10150262648376497_2451805_n.jpg
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tack!!

Är lyckligt lottad som fått chans att ha verksamhet med min tränare och att vi har så många fina hästar i stallet. :love: Vi har inom företaget 9 st egna hästar så det kommer nog upp fler bilder snart...

Min kollega är fantastiskt duktig fotograf, så jag älskar våra bilder på hästarna :love:
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Eftersom jag var en av dem som gick hårdast åt er måste jag inflika med att det ser väldigt trevligt ut nu! Kul att det gått framåt och ännu roligare att du tycker att det är så roligt ;)!
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

TACK!! :love::love:

Ja det är verkligen skillnad på honom nu! Och man måste nästan ha sett hur han såg ut tidigare för att verkligen fatta. :p Tror aldrig jag sett en häst som kan gå såå kort och hög i nacken. Han liksom tryckte in huvudet i nacken på sig själv? Sjukt konstig var han att rida iafl. Men nu, nu är han trevlig. Har massor av filmer från tidigare ägaren, fodervärd och ännu tidigare ägare och han är lika kort och stum på alla. Så jag är sjukt nöjd. :)


Håller med, det ser verkligen mycket bättre ut och heder åt både dej o Dagny som tipsade dej :D
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Instämmer med övriga.. du har jättetrevliga hästar! Gillade skärskilt den sista ljusbruna :love:

Jag ser fram emot fler bilder på resten av gänget!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827
Svar
71
· Visningar
4 169
Senast: Dorinda
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 840
Senast: corzette
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 762
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp