Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Väldigt fina kort!! :d Kul att se!

Nominous, jag vet inte hur din häst såg ut innan, men det är roligt att läsa din berättelse! Grattis till att det går så bra nu! :)

Feel, vad skönt att höra att det går åt rätt håll igen! :)
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Fin han är med sin gnistervita svans och vilken härlig dressyrsits du har! Blir alltid lika avundsjuk när jag ser er som har långa smala "dressyrben":D
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tack så mycket kryddan!

Fenestra, Fiebing glansspray och shampo får vilken svans som helst vit! Hur bra som helst. :)
Jag var förvånad över att jag inte ser helt ut som en kratta på ridbilderna, har ju inte tränat på flera år!

Fiorano, Han känns mindre än Stellan att sitta på. Men när han bjuder till så är han väldigt kraftfull, speciellt i galoppen!

Ninnurur, Tack! Han är nog runt 156 cm hög. :)
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

En riktigt snygg häst! :love: Håller med Fenestra om sitsen, tänk om en annan kunde få se ut så när man satt på hästryggen!
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Han är ju för läcker! Han ser stor ut men ca 156 är ju rätt lagom egentligen ;)

Min skimmel här hemma har brun svans just nu, jag gråter över den varje dag haha, brist på spolspilta och varmvatten dock och jag vill inte frysa armarna av mig så den får vara smutsig ett tag till :crazy:

Jag knäppte några bilder på mina små hästar för några dagar sedan, nu har vi ingen snö alls kvar. Barmark - vilket innebär otroligt skitiga hästar som är glada av att kunna ha gatlopp i hagen igen och rulla sig tills de inte går att känna igen längre...

pallarnapajulafton21_50d995929606ee5a8144ea20.jpg


pallarnapajulafton09_50d992029606ee5a8357b99e.jpg
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Missade en av bilderna,

IMG_5713ww_zps02d604d6.jpg


Mily, Jag tycker i alla fall att under 160 cm är lagom. Red en 170 häst 2011 och den kände jag
mig som en liten flugskit på, även om det inte såg så tokigt ut.

a4.png



Stella som nästan var 150 var perfekt.

st8.png
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tack å hans vägnar. Och tack för komplimangen för min sits, jag har som sagt inte tränat på flera år,
men ska väl ta tag i det. Herrns ägare har en önskan om att vi ska tävla.
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Ponny är grejen alltså:love:! Såå himla fin och väldigt trevligt riden:)! Vad är det för stam?
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tack så mycket å hans vägnar!

Fiorano jag håller med dig, Kim_Ns ponny var något alldeles särskilt!
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tack så mkt å hans vägnar! Han är en underbar kille! :love:

Han är dansk sportponny e. Tootle U - Rory Ruadh. Han har gått EM, NM m.m. så det är en rutinerad kille.

Tyvärr är jag alldeles för gammal för att rida ponny, men hoppas att han snart hamnar hos någon som kan ut o visa upp honom!
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Tyvärr är jag alldeles för gammal för att rida ponny, men hoppas att han snart hamnar hos någon som kan ut o visa upp honom!

Bah, inte blir man för gammal för ponny:angel:!

*Fiorano- 30+och med två ponnier i stallet:p*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827
Svar
71
· Visningar
4 137
Senast: Dorinda
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 840
Senast: corzette
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 762
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp