Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Eftersom jag var en av dem som gick hårdast åt er måste jag inflika med att det ser väldigt trevligt ut nu! Kul att det gått framåt och ännu roligare att du tycker att det är så roligt ;)!

Tack. vad kul å höra. Skönt å höra att det inte är en illusion att det känns bra :p:D

Håller med, det ser verkligen mycket bättre ut och heder åt både dej o Dagny som tipsade dej :D

Ja heder åt Dagny som tipsade om denna underbara tränare!! Jag har aldrig tänkt tanken åt denna ridskola (fast den ligger nästgårds från mig) då jag innan hört si och så om deras hästar och att de varit nära att lägga ner. Men idag har jag en helt annan uppfattning om allt där och just tränaren är ju helt underbar!!! :love: Hade aldrig hört nåt alls om henne utan bara om ridskolan. Så det var spännande att prova, och det klickade med en gång.

Vilken skillnad :bow::bow::bow:

Tack!! :):)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
826
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 839
Senast: corzette
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 762
Senast: hhere
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp