Bruksprov 2024

AVNs Rekommendationer inför fas II
 Rekommenderas vidare till fas II med möjlighet att uppnå kraven för Premierad
nivå
Avec F
BWs Like Up
Charif Ek
Date Night
Devin Franco GJ
Indium ts
Lumiere HE.RO
Millions of East
Morricello II VH
Pego
Pink Floyd VDL
Unique Ice T
Zniper

 Kvartsamtal
Braxton Boyd GJ
Cosmos Hästak
Sundown
Upper Class M&M

 Kan gå vidare till fas II med möjlighet att i första hand uppnå kraven för Accepterad
nivå
Blue Sky
Bossanova Hästak
Comme Promis Z
Cortez de Merignat
Costes
Diamond Heart MG
Joey
Ojay KJ
Olympus
Top Secret
Wim
Zick Zack
AVNs Rekommendationer inför fas II
 Rekommenderas vidare till fas II med möjlighet att uppnå kraven för Premierad
nivå
Avec F
BWs Like Up
Charif Ek
Date Night
Devin Franco GJ
Indium ts
Lumiere HE.RO
Millions of East
Morricello II VH
Pego
Pink Floyd VDL
Unique Ice T
Zniper

 Kvartsamtal
Braxton Boyd GJ
Cosmos Hästak
Sundown
Upper Class M&M

 Kan gå vidare till fas II med möjlighet att i första hand uppnå kraven för Accepterad
nivå
Blue Sky
Bossanova Hästak
Comme Promis Z
Cortez de Merignat
Costes
Diamond Heart MG
Joey
Ojay KJ
Olympus
Top Secret
Wim
Zick Zack

Inga överraskningar där är min åsikt.
 
Tittade lite på klippen på Ridsport av treåriga hopphästarna. I mitt tycke var Toddle-oo bäst, hoppade mjukt och genom kroppen. Väntar fortfarande lite på att förstå Magic Parks storhet efter att ha sett sönerna. Saknar mjukheten och spänsten i språnget? Liksom hos pappan. Inte att det är bedrövligt, men jag förstår inte riktigt varför han skulle vara så fantastisk.
Toodle-oo både rörde sig och hoppade mycket bra trots att han såg spänd ut. Någon som såg varför Make it Magic fick avbryta?
 
Jag kollade lite på löshoppningen av dressyrhästarna och det var flera som var väldigt stressade inne i ringen, 8an samt på löshoppningsbanan. Flera hoppade över grindarna som de använder för avgränsning, i vissa fall såg det ut att kunna gå illa, en brakade rakt igenom så den gick sönder.
Kan inte minnas att jag upplevt att de varit så flykt benägna innan när jag tittat.
Funderar på om de ändrat något som är orsaken 🤔

Innan har de bara haft fålla på kortsidorna och fångat in hingstarna och gått med dem mellan varje språng, det var nytt att de skulle stå och vänta själva utanför de låga grindarna. Så brukar det även se ut på unghästtest men de flesta har nog antingen band eller högre grindar då.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240321-082027.png
    Screenshot_20240321-082027.png
    165,3 KB · Visningar: 23
De är obehagligt bra på att stjäla bilder och länkar för att se legitima ut, tills de bjuder in en till en massa saker oxh inte hänger med i nyhetsuppdateringen som de "riktiga" kontona för. KWPN Stallion Show hittade jag minns 4 fejkade sidor för och massor med konton som såg ytligt legitima ut 🥴

Åter till bruksprovet—Jag är glad att vi har dräktigt med Devin Franco, och kommer titta i morgon. Alltid ett nöje att se Philip Hess testrida.
 
Jag har kollat igenom de 4-åriga dressyrhingstarna nu, tyckte det var genomgående fin kvalitet! Men finast och mest komplett är nog ändå Devin Franco även om jag är något partisk där 😅 (kan intyga att han även är väldigt fin att rida ut i skogen och hoppa små cavaletti uppsuttet på). Gillar även Date Night lite extra.
 
Millions of East avbruten vid testridningen även i år pga spänning och med hänsyn till förra årets händelse.
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 137
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 403
Senast: Jeps
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 274
Senast: Fruentimber
·
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 850
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp