Bukefalos 28 år!

Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag kanske kommer med mina killar, ska bara kolla om vi är upptagna med annat. Kanske tar med mig min man också.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Snurrfian skrev:
Ja men lite barnvagn kan du väl sitta på en stol och rulla? Han är väldigt snäll faktiskt, springer inte alls särskilt mycket än... :D
Ja, det klarar jag nog av :D ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

toughcookie skrev:
Men min son är suverän på att köra rullstol!!! Han brukar vara med mig på mitt jobb som personlig assistent!
Pontus är oxå rätt bra på det IBLAND, ska tilläggas ;) Koncentrationen flödar och han håller koll på hjulen så han inte kör på något, i alla fall i början. Men framåt får jag hålla stenkoll själv, för dit ser han inte :crazy: Sen får man börja hålla koll överallt när man närmar sig barnavdelningen på IKEA, för rätt som det är rullar man själv och grabben är putsväck, oftast i rutchkanan :angel:

Ibland går det väldigt fort :eek: och emellanåt springar pensionärerna förbi oss i en rasande fart när Pontus tittar åt sidan på nåt fint, roligt, fult eller så... :crazy:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Första gången han körde var han en fena på det sedan avtog intresset i rask takt :D

Han tycker väl att han bara kan lämna dig för du kan ju ändå inte gå nångstans du sitter ju i rullstol också hämtar han dig när han är färdig ;)

Om vi skulle ta en tur på IKEA nu så skulle nog många titta på oss, en med kryckor och en i rullstol assisterad av en 5 åring *ASG* vilken syn vi skulle utgöra!!!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Även jag är barnlös men kommer också gärna då och träffar lite nya ansikten! :)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

oliver tycker nog att det roligaste är när han får sitta i stolen själv, han har lyckats tippa baklänges flera gånger men det bekymrar inte honom.......
Vad kul att vi verkar bli så många, jag som inte träffat någon av er börjar rent av bli lite nervös!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

toughcookie skrev:
Vad kul att vi verkar bli så många, jag som inte träffat någon av er börjar rent av bli lite nervös!
Jag som ÄR rädd för folk, är rejält pruttnödig kan jag säga............. kanske inte vågar komma i alla fall :eek: Jo, kanske....... jag känner ju några i alla fall :crazy:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Prosit skrev:
Jag som ÄR rädd för folk, är rejält pruttnödig kan jag säga............. kanske inte vågar komma i alla fall :eek: Jo, kanske....... jag känner ju några i alla fall :crazy:

Jodå du vågar! Ska jag sätta på mig mina stretchbyxor så du får krypa ner i bakfickan igen
:p
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jo men snälla Prosit kom, jag bits bara på torsdagar och träffen är ju en söndag så du kan vara helt lugn ;)

Vill ju verkligen träffa dig ju.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

domino skrev:
Även jag är barnlös men kommer också gärna då och träffar lite nya ansikten! :)

Jag tycker det ska bli kul att se ett "gammalt" ansikte jag! Det var väl runt 15 år sen jag såg dig sist!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Magdalena skrev:
Jag tycker det ska bli kul att se ett "gammalt" ansikte jag! Det var väl runt 15 år sen jag såg dig sist!
Ja lääänge sedan är det iaf! Jag slutade ju rida på VmRk när jag opererade ryggen 1992 och det är ju 13 år sedan i september! :D
Blir skoj att träffa dig igen! :)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

pigleton skrev:
Jo men snälla Prosit kom, jag bits bara på torsdagar och träffen är ju en söndag så du kan vara helt lugn ;)

Vill ju verkligen träffa dig ju.
:crazy: Okej då....... jag ska komma! :)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag hade gärna kommit denna gång, ångrade mig att jag inte kom förra gången.
Men jag ska på rockfest på lördagen, så jag tror inte att jag är i sk körbart skick på söndagsförmiddagen...
Får hålla utkik efter fler träffar.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

attans, jag åker ANTINGEN från kolsva eller torshälla, har inte bestämt mig för vart jag tillbringar lördag natten än. Jobbigt när man är bjuden på flera olika fester.....
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Så du ska också på fest?
Jag har ännu inte bestämt mig för att gå. Regnar det mycket så struntar jag i det. Svårt att planera något utomhus när sommaren ser ut som den gör..

Iofs blir det lugnt iom att jag ska jobba natt på söndagen, men jag vill ändå inte köra såpass tidigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 682
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 397
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 129
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 325
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp