Dackeritten

Sv: Dackeritten

Innan slutbesiktningen...

img_7898_42156619.jpg

Helt fantastisk häst!

Annelie Schultz kramar om SM-vinnarna...

img_7915_42156270.jpg
 
Sv: Dackeritten

Tydligen trampade Milla av sej en sko på upploppet och de håller på slå på en ny sko innan slutbesiktingen, snacka om nervsammanbrott!
 
Sv: Dackeritten

Oooooj, men guud! Usch vad nervöst! Det är ju bronsplats som står på spel och allt!
Men än har de väl lite tid kvar. Hoppas att de klarar det!!
 
Sv: Dackeritten

Maria Hagman Eriksson blev också godkänd!
Hon blev så himla glad, man blir nästan tårögd själv! Lika väl som man blir ledsen för andra. Tycker så synd om Yvonne!

Nu är det prisutdelning om en kvart!
 
Sv: Dackeritten

Precis kommit hem efter hela dagen som veterinärskrivare.

Ledsen för Yvonne som jag hoppats på !!
Men ett stort grattis till Liza med en Kristall som såg superfräsch ut i alla vetbesiktningar.

Grattis också till min klubbkompis Sandra med Amber som liksom förra året tog hem segern i 80 km :bump:
 
Sv: Dackeritten

Maria Hagman Eriksson blev också godkänd!
Hon blev så himla glad, man blir nästan tårögd själv! Lika väl som man blir ledsen för andra. Tycker så synd om Yvonne!

Nu är det prisutdelning om en kvart!
Vad hände med Yvonnes häst?
 
Sv: Dackeritten

Amigo el Caballo blev utesluten pga hälta i slutbesiktningen.
Riktigt tråkigt!
De trodde att det kanske var något i hoven pratade de om iallafall...
 
Sv: Dackeritten

Cecilia HH vann BC i 160km-klassen!
Nu är det prisutdelning för SM.

Tusen tack till dig och de andra som har rapporterat här i dag!:bow:

Har du/ni sett till Nathalie & Pirre i SM klassen, är de i mål?

/Camilla
 
Sv: Dackeritten

Så, nu ska jag ta och åka hem.
Sista bilden på de ekipage som tog pallplats:

img_7944_42167656.jpg


Om någon inte vill vara med på de bilder jag har lagt upp så får ni säga till så tar jag bort de direkt!
 
Sv: Dackeritten

Ja, tack för all rapportering och alla fina bilder. Det har varit superspännande att följa!
 
Sv: Dackeritten

Det är ok att ladda hem de bilder som finns på länken och använda för eget bruk. Vill man ha högupplöst utskrift går det att ordna mot betalning.

Grattis till alla duktiga ryttare! Det drar och sliter i ryttartarmen när man ser på;)

MVH Johanna
 
Sv: Dackeritten

Ngn som vet vilka hastigheter medaljörerna red på?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Söndagen 8 oktober avgörs klassiska Dackeritten i Växjö - en internationell höjdpunkt för distansryttarna. Som grädde på moset avgörs...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: Nova123
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 037
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp