Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Så du vill att vi skrattar ikapp med dig när du super bort ditt liv och kör onykter på vägarna?

Sorry, ingen annan än ditt fulla jag tycker det är något att skratta åt. Det är väl det som är så sorgligt, att lika mycket som du tycker att du har kontroll över situation, att du känner dig smart som lyckas lura din omgivning så att du kan dricka i fred - lika mycket lurar alkoholen DIG. Den ger dig en bild av dig själv som andra inte delar, och till sist har du bara alkoholen kvar som din vän. Till sist har du ingenting kvar. Hahahahaha, verkligen kul...eller inte. Vad finns att skratta åt? Ingenting, om du inte tittar i en spegel indränkt i alkohol.
 
Tyvärr två glas öl kl 08. Åkte runt 11.
Screenshot_2023-10-30-18-57-28-28_680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7.jpg


Jag tror du inte lyckades bara nykter på tre timmar tyvärr. Systembolagets information.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 786
Senast: Gunnar
·
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
Svar
6
· Visningar
1 076
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
28
· Visningar
4 038
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp