Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter inte helt enkelt det där ? Är viktigt att en eventuell partner har hund ? Låter som att det nästan skulle vara enklare för dig att träffa någon som inte har hund.
Tvärt om, det är en fördel om personen inte har hund. Inte har hund, men något annat tidskrävande intresse så att det (förhoppningsvis) finns full förståelse för att hundarna tar tid osv... Det brukar bli bra då :)
 
Ingen som matschat än så där går att prova att skriva. Men det blåa kugghjulet har hoppat till några gånger, vad det nu kan betyda.
Fortfarande så att många dyker upp igen - störande bara att adressen är fel satt. En och annan jag pratat med i verkligheten har dykt upp med med, vill minnas de var mycket trevliga såvitt jag kommer ihåg.
Nåja - tar en masa tid detta, men kan vara roligt att ha provat ett tag iallafall. Sen får det nog städas bort som något som kanske inte passade mig.
Var med i nån eller par fb-grupper med singlar ett tag. Blev inget så men var ett kul gäng, kanske skulle leta upp och se om det är sig likt.
Hur långt ifrån i km är adressen fel?
 
Hundvalpar är ju lite speciellt. Vem smälter inte för dom ? Men svårt att få tag i en hundvalp för att testa hundtricket :D
Dålig anledning att skaffa hund!
Men skaffa hund för hundens skull och låt det ge vad det ger med valpkurser och olika träningar. Livet med hund är rätt rikt på många vis.
Att jag inte här hund är att jag sagt att så länge jag har hästarna så blir det ingen jycke då jag i så fall vill ha ordentligt med tid till den.
 
Dålig anledning att skaffa hund!
Men skaffa hund för hundens skull och låt det ge vad det ger med valpkurser och olika träningar. Livet med hund är rätt rikt på många vis.
Att jag inte här hund är att jag sagt att så länge jag har hästarna så blir det ingen jycke då jag i så fall vill ha ordentligt med tid till den.

Nej, det är inget jag funderar på att göra. Det skulle dessutom inte fungera med min vardag eller intressen.
Tänkte mer på att testa med att fota sig tillsammans med en hund.
 
Nämen! Det är ju heltokigt! Kan du maila någon på Tinder?
Det är koplat till Googlemaps tydligen och där blir det fel. Var någon som råkat värre ut då då föreslagen resväg från Tullinge till Enskede började i kina - eller hur det nu var!

Det intressanta är att det är samma jäkla korsning i Göteborg som jag tydligen sitter i, sådär femton meter från refugen i korsningen Västra Bräckevägen och Dysiksgatan.
 
Varför fota dig med en hund när du inte har något hundintresse? :confused:
För vetenskapens skull :D.
Jag läste nån sida på hur man kunde öka antal matchningar och ett tips var att fota sig tillsammans med en hund. Så jag är väl mest nyfiken på hur stor skillnad det skulle göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 014
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
529
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 748
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 093
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp