Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var modig igår och frågade om en bartenders nummer. Han var dösnygg och efter att vi beställt några omgångar så upptäcker jag dessutom att han har en tatuering med en symbol som har en viss betydelse för mig. Så jag påpekar med beundran att han har tatuerat in symbolen och han svarar att jag faktiskt är den första tjejen som känt igen den och vet var den kommer ifrån. Efter det hetsade ju mina kompisar hela kvällen att jag skulle be om hans nummer till den grad att de tog min drink, vände på mig och puttade mig i riktning mot baren. Jag smyger dit, säger att jag tycker att han är jättesnygg och frågar om jag kan få hans nummer. Han ler och berättar att han har flickvän. Så jag säger ”Jag misstänkte faktiskt det, men jag tänkte att det kan vara värt att chansa. Kan jag få en hot shot i alla fall?” :D Vilket jag får och när jag sveper den så säger han att om han inte hade haft flickvän så hade jag definitivt fått hans nummer.

Nåväl, synd för mig! I fylledimman tyckte jag att det var ödet :p Men alltid bra att träna på att våga fråga tänker jag.
Friskt vågat hälften vunnet!
 
Pinsamt värre just nu, tydligen cirkulerar några oskyldiga snapchat bilder jag la upp på fyllan. TK ringde mig idag, ryktet hade nått honom. Det har eskalerat något kopiöst, från en oskyldig bild har det blivit en hel historia vad som hänt, utan att någon av de som varit delaktiga i kvällen fått var med och tala om vad som hänt eller inte hänt. :o
Skuldkänslor de luxe, men han var inte arg på mig vilket var något positivt i det hela. Nu ska vi inte ge något syre till elden, så rinner det ut i sanden.

Ibland känns det som om folk är ute för att sabba mitt liv. :(
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Pinsamt värre just nu, tydligen cirkulerar några oskyldiga snapchat bilder jag la upp på fyllan. TK ringde mig idag, ryktet hade nått honom. Det har eskalerat något kopiöst, från en oskyldig bild har det blivit en hel historia vad som hänt, utan att någon av de som varit delaktiga i kvällen fått var med och tala om vad som hänt eller inte hänt. :o
Skuldkänslor de luxe, men han var inte arg på mig vilket var något positivt i det hela. Nu ska vi inte ge något syre till elden, så rinner det ut i sanden.

Ibland känns det som om folk är ute för att sabba mitt liv. :(
Bry dig inte om rykten och skitsnack!

Du vet vad som hände och inte hände , det vet inte dom men eftersom dom har tråkiga liv själva måste dom hitta på nåt

Varför ha skuldkänslor? Du har liksom inte gjort något fel?
 
Bry dig inte om rykten och skitsnack!

Du vet vad som hände och inte hände , det vet inte dom men eftersom dom har tråkiga liv själva måste dom hitta på nåt

Varför ha skuldkänslor? Du har liksom inte gjort något fel?
Skuldkänslorna hänger nog ihop med att han sa efter att han var här, när jag berättade att hans arbetskollegor hade sett på mig att jag haft manligt besök hemma och jag inte sagt vem det var, och då sa han något i stil med att "det är ingen som ska veta". Det fick jag reda på efter att snapchat bilderna var ute, de lades upp på lördagen och på måndag/tisdag fick jag veta det där och då är det försent för att plocka ner.

Det verkar som någon tagit en skrämdump på bilderna, det är ett under att någon ens känner igen honom på bilderna suddiga som tusan vad jag kommer ihåg.

Kan inte riktigt sätta fingret på varför jag har skuldkänslor, men det känns inte bra...
 
Skuldkänslorna hänger nog ihop med att han sa efter att han var här, när jag berättade att hans arbetskollegor hade sett på mig att jag haft manligt besök hemma och jag inte sagt vem det var, och då sa han något i stil med att "det är ingen som ska veta". Det fick jag reda på efter att snapchat bilderna var ute, de lades upp på lördagen och på måndag/tisdag fick jag veta det där och då är det försent för att plocka ner.

Det verkar som någon tagit en skrämdump på bilderna, det är ett under att någon ens känner igen honom på bilderna suddiga som tusan vad jag kommer ihåg.

Kan inte riktigt sätta fingret på varför jag har skuldkänslor, men det känns inte bra...
Ni var två. Du valde att lägga upp bilder. Du var 50 procent av er, du har rätt att göra vad du vill med dina bilder. Han har ingen rätt att bestämma om du ska låta andra veta eller inte.
 
Ni var två. Du valde att lägga upp bilder. Du var 50 procent av er, du har rätt att göra vad du vill med dina bilder. Han har ingen rätt att bestämma om du ska låta andra veta eller inte.
Med facit i hand ångrar jag faktiskt att jag la upp fyllesnap, med tanke på att någon tagit en skärmdump och nu gottar sig i det och sprider det vidare till mina "kollegor" på jobbet...moget.. :meh: Hade varit bättre att inte lagt upp något så hade inte detta rykte uppstått...
 
IMG_20180422_144910_567.jpg

Lägger upp gårdagens middag.
Snart måste jag hem också.
Allt gott och väl.
 
Med facit i hand ångrar jag faktiskt att jag la upp fyllesnap, med tanke på att någon tagit en skärmdump och nu gottar sig i det och sprider det vidare till mina "kollegor" på jobbet...moget.. :meh: Hade varit bättre att inte lagt upp något så hade inte detta rykte uppstått...

Det är väl inget rykte när ni faktiskt sågs och låg?
Ett rykte är ju något som är osant.
Att folk i er omgivning pratar om det är ju inte så konstigt om du lagt upp snaps, sen vet jag ju inte hur de pratar om det men förstår inte varför det ska bli en så stor grej. Ni är två vuxna människor som har legat en gång, big deal så länge ingen kommit till skada. Försök att inte bry dig om det.
Ni hade väl inte pratat innan om att hålla det hela hemligt så då har du ju inte gjort något fel heller. Om någon ska ha skuldkänslor är det väl han som inte hanterat det hela så bra.
 
Det är väl inget rykte när ni faktiskt sågs och låg?
Ett rykte är ju något som är osant.
Att folk i er omgivning pratar om det är ju inte så konstigt om du lagt upp snaps, sen vet jag ju inte hur de pratar om det men förstår inte varför det ska bli en så stor grej. Ni är två vuxna människor som har legat en gång, big deal så länge ingen kommit till skada. Försök att inte bry dig om det.
Ni hade väl inte pratat innan om att hålla det hela hemligt så då har du ju inte gjort något fel heller. Om någon ska ha skuldkänslor är det väl han som inte hanterat det hela så bra.
Jag tror inte du förstår, det ryktet som cirkulerar är det folk som spekulerar vad vi gjort och inte gjort helt utan att fråga källorna själva, även känt som fenomenet "göra en höna av en fjäder". Sen är det inte vilka människor som helst som snackar, det var en som sett det på snapchat, ska alltså ha tagit en skärmdump och berättat för nästintill ALLA mina kollegor på jobbet, som nu snackar skit om det! Det har blivit ett arbetsmiljöproblem, så ja det är en stor deal för folk på mitt jobb har fan ingen fritid och så ont av vad jag gör på min fritid eller inte göra, är så DJÄVLA less på skiten rent ut sagt!! :rage:
 
Rykten blir lite vad man gör dem till i såna här sammanhang.

Fick förra helgen reda på att det tydligen snackas om att jag ligger med en specifik person. Vilket jag inte gör, aldrig har gjort och troligtvis inte kommer att göra, men någon tror tydligen det och tycker att den felinfon ska föras vidare.

Min (och hans) reaktion = :rofl: :rofl: folk har för lite liv, när ska vi sexa och bekräfta ryktet? :D

Ingen big deal liksom, skvaller är skvaller och inget man bör fästa nån större vikt vid när det handlar om just såna här saker och hur en suddig fyllebild kan resultera i ett arbetsplatsmiljöproblem övergår faktiskt mitt förstånd en smula.

Mitt råd; Lägg ingen energi på att med näbbar och klor "försvara eller förklara"det där, var som vanligt och gå vidare.
 
Tydligen mycket mer och det är inte första gången det ryktas, men det hör egentligen inte till ämnet i den här tråden, vill ni diskutera det vidare så finns det här och det är mer än bara ryktet med TK som syftas på, ryktet med TK är bara toppen på isberget :down::

http://www.bukefalos.com/threads/varfor-ar-mitt-privatliv-sa-intressant.1463231/
Dax att byta arbetsplats? Lastbilschaufförer är ett helt galet eftertraktat yrke här i mina trakter. Kompisarna byter arbetsplats var o varannan månad mot bättre lön såklart. Kan du tänka dig att flytta på dig så kan jag fixa jobb imorgon :D
 
Dax att byta arbetsplats? Lastbilschaufförer är ett helt galet eftertraktat yrke här i mina trakter. Kompisarna byter arbetsplats var o varannan månad mot bättre lön såklart. Kan du tänka dig att flytta på dig så kan jag fixa jobb imorgon :D
Never ever, existerar inte ens på kartan att byta arbetsplats, när jag trivs i övrigt med kunder, lastbil, trafikledning, vissa kollegor. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.
 
Det är nog inte så mycket man kan göra mer än att försöka i den mån det tar ta det med en klackspark och ett leende. Vill folk skvallra och skapa rykten så kommer dessa att göra det. Jag tror de allra flesta vet vilka som bara skvallrar och skapar saker så antagligen kommer folk ha lite filter mot vad dessa personer säger.
 
@RedHyuuga jag har en kollega som inte alls kan hantera den lilla info hon har fått om mitt dejtande utan hon ropar ut inför chef och min bror som också jobbar där och frågar vem jag nu har legat med. Så jäkla olämpligt. Men jag tänker att hon är avundsjuk. Svarar ”det är bäst att jag inte säger det för det hade du nog inte kunnat hantera”. Vilket gör henne frustrerad och nyfiken så jag får min hämnd i alla fall. Och det är inte hela världen om andra får reda på att jag är en vuxen människa med ett sexliv. Det begriper de nog ändå.
 
Jag tror inte du förstår, det ryktet som cirkulerar är det folk som spekulerar vad vi gjort och inte gjort helt utan att fråga källorna själva, även känt som fenomenet "göra en höna av en fjäder". Sen är det inte vilka människor som helst som snackar, det var en som sett det på snapchat, ska alltså ha tagit en skärmdump och berättat för nästintill ALLA mina kollegor på jobbet, som nu snackar skit om det! Det har blivit ett arbetsmiljöproblem, så ja det är en stor deal för folk på mitt jobb har fan ingen fritid och så ont av vad jag gör på min fritid eller inte göra, är så DJÄVLA less på skiten rent ut sagt!! :rage:

Det där låter som vilket jobb som helst.
Välkommen till min arbetsplats, det går rykten om de flesta.
Det är en av riskerna med att träffa någon på jobbet.
Jag bryr mig inte ett dugg, vill folk snacka så varsågoda.
Har gått ett antal om mig och snygga kollegan, vi är lite för nära vänner och det drar såklart igång lite snack. Vi skrattar bara åt det.
Tror inte det går något om mig och den andra kollegan.
En annan kollega sa att alla vet att vi ligger men vi är så tråkiga att prata om eftersom det inte är något drama mellan oss och båda är singlar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 155
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 250
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp