Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen mycket mer och det är inte första gången det ryktas, men det hör egentligen inte till ämnet i den här tråden, vill ni diskutera det vidare så finns det här och det är mer än bara ryktet med TK som syftas på, ryktet med TK är bara toppen på isberget :down::

http://www.bukefalos.com/threads/varfor-ar-mitt-privatliv-sa-intressant.1463231/

Det som du inte skrivit om kan jag naturligtvis inte kommentera men...

Du lägger ut snaps där du dricker alkohol med en arbetsbekant (där flera av dina kollegor visste om att ni hade något på gång..?) och sen blir du förvånad över att folk pratar om er? Jag förstår inte riktigt varför du är så upprörd, faktiskt.
 
Det där med fylledimman, fast från andra hållet.
Kan tycka det är svårhanterat när någon, hur fantastisk som helst, gärna pratar, kramas osv när vederbörande är onykter men inte när man ses när båda är nyktra. Känns liksom inte bra om det inte består i nyktert tillstånd. Eller tänker jag fånigt?
 
Det där med fylledimman, fast från andra hållet.
Kan tycka det är svårhanterat när någon, hur fantastisk som helst, gärna pratar, kramas osv när vederbörande är onykter men inte när man ses när båda är nyktra. Känns liksom inte bra om det inte består i nyktert tillstånd. Eller tänker jag fånigt?

Jag blir väldigt fysisk när jag är lite påverkad av alkohol och tar initiativ, men när jag är nyktert är jag inte lika säker (om det är något nytt) och vill att min partner visar mig att den vill. Lite ologiskt kanske, men det handlar mest om osäkerhet från min sida iaf.
 
Det där med fylledimman, fast från andra hållet.
Kan tycka det är svårhanterat när någon, hur fantastisk som helst, gärna pratar, kramas osv när vederbörande är onykter men inte när man ses när båda är nyktra. Känns liksom inte bra om det inte består i nyktert tillstånd. Eller tänker jag fånigt?

Håller med! Fast det kan vara lite svårt ibland. Som med mig och 25-åringen, jag blev helt plötsligt osäker på om jag kunde krama eller kyssa honom då vi sågs nyktra, fast jag ville... Om man inte känner varandra så väl så kan lite alkohol vara en bra «katalysator» ibland. :angel:
 
Det som du inte skrivit om kan jag naturligtvis inte kommentera men...

Du lägger ut snaps där du dricker alkohol med en arbetsbekant (där flera av dina kollegor visste om att ni hade något på gång..?) och sen blir du förvånad över att folk pratar om er? Jag förstår inte riktigt varför du är så upprörd, faktiskt.
Nej, nej, nej, du har fått allt om bakfoten. Ingen visste om TK eller mig. Jag visste inte ens om honom mer än en jag stött på i jobbet, som jag hade lite intresse för men inte något mer än så. Förrän han bjöd hem sig till mig och vi tog några öl, helt utan krav. Jag var påverkad av alkoholen tog två suddiga bilder som hamnade på snapchat utan text till, trodde inte att någon av mina snapchat vänner skulle känna igen honom, men hade tydligen fel, då en kollega på jobbet kände igen honom och sprang runt till alla på jobbet och berättade. Ångrar fortfarande att jag la upp på snap, då det ej varit något på G alls, utan mer blev bara ett one night stand om man ens kan kalla det för det.

Det är inte det att "de pratar lite" utan vi snackar ren och skärt skitsnack där de högsta växlarna ska i.

T ex TK berättade att den av mina kollegor som berättat ryktet till honom hade sen stått och brett på med massa skitsnack om mig, som TK inte höll med om. Det är skitsnacket som upprör mig mest saker som inte ens är sanna och det har inte börjat nu, det har pågått ett bra tag men börjar eskalera nu.

Men jag känner inte för att fortsätta den här diskussionen i dejtingtråden, även om det delvis handlar om TK. Länkade tidigare till vart det känns mer aktuellt med det ämnet. Svarar gärna under länken istället. :)
 
Ska ev gå på en promenaddejt i veckan, smidigt att kunna ta med hundarna :D
Verkar vara en trevlig kille, vi spelar samma spel och lyssnar på samma musik, han ser trevlig ut men inget speciellt.
Fastnade mest för hans sjukt snygga bil :o:laugh:
Men står han ut med vildsvinet så är det en bra kille så det ska bli kul!
 
Ska ev gå på en promenaddejt i veckan, smidigt att kunna ta med hundarna :D
Verkar vara en trevlig kille, vi spelar samma spel och lyssnar på samma musik, han ser trevlig ut men inget speciellt.
Fastnade mest för hans sjukt snygga bil :o:laugh:
Men står han ut med vildsvinet så är det en bra kille så det ska bli kul!
Jag kanske har missat något nu men är skåningen ute ur bilden?
 
Nej, nej, nej, du har fått allt om bakfoten. Ingen visste om TK eller mig. Jag visste inte ens om honom mer än en jag stött på i jobbet, som jag hade lite intresse för men inte något mer än så. Förrän han bjöd hem sig till mig och vi tog några öl, helt utan krav. Jag var påverkad av alkoholen tog två suddiga bilder som hamnade på snapchat utan text till, trodde inte att någon av mina snapchat vänner skulle känna igen honom, men hade tydligen fel, då en kollega på jobbet kände igen honom och sprang runt till alla på jobbet och berättade. Ångrar fortfarande att jag la upp på snap, då det ej varit något på G alls, utan mer blev bara ett one night stand om man ens kan kalla det för det.

Det är inte det att "de pratar lite" utan vi snackar ren och skärt skitsnack där de högsta växlarna ska i.

T ex TK berättade att den av mina kollegor som berättat ryktet till honom hade sen stått och brett på med massa skitsnack om mig, som TK inte höll med om. Det är skitsnacket som upprör mig mest saker som inte ens är sanna och det har inte börjat nu, det har pågått ett bra tag men börjar eskalera nu.

Men jag känner inte för att fortsätta den här diskussionen i dejtingtråden, även om det delvis handlar om TK. Länkade tidigare till vart det känns mer aktuellt med det ämnet. Svarar gärna under länken istället. :)
Fast du har skrivit här att du berättat för dina kollegor att du iallafall hittat någon av intresse/legat med någon. Och kommer det då fram att det är TK så är det inte så konstigt om de lägger ihop ett och ett.
 
Jahapp, Tinder går upp och ner, chattar med ett par stycken nu men konversationen går trögt, jag är extremt känslig för hur de skriver och slarvigt språk går fetbort. Känner mig som en elitistisk ragata men what to do :angel:Haha igår gjorde jag det smula oväntade och gav mig in på BC. Det var ju minst sagt en djungel :nailbiting: Fick väl 75 mail på en timme... Tänkte ha projekt "nä nu är det dags att få fart på sexlivet" och man får ju starta nånstans... Någon som haft bra erfarenheter från BC?
 
Jag var påverkad av alkoholen tog två suddiga bilder som hamnade på snapchat utan text till, trodde inte att någon av mina snapchat vänner skulle känna igen honom, men hade tydligen fel, då en kollega på jobbet kände igen honom och sprang runt till alla på jobbet och berättade.
"Hamnade"... Du lade ju aktivt ut bilderna på snapchat. Som man bäddar får man ligga, tycker jag passar in här nu. Sorry.
Saker händer, och ibland blir det fel. Låt människorna snacka! Du och TK vet vad som hände - det räcker gott och väl.
 
"Hamnade"... Du lade ju aktivt ut bilderna på snapchat. Som man bäddar får man ligga, tycker jag passar in här nu. Sorry.
Saker händer, och ibland blir det fel. Låt människorna snacka! Du och TK vet vad som hände - det räcker gott och väl.

Visserligen, men man kan kan ju ändå få tycka att det är trist att det har dragit igång skitsnack och blåsts upp i proportion.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 154
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 250
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp