Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver med ett par-tre nya killar på Tinder nu, men den som verkar mest interessant slutade såklart svara helt plötsligt.... Funderar lite på varför man gör det mitt i en konversation? Han frågade vart jag bodde, jag svarade och kontrade med "du då?" och sedan har det varit tyst. :confused:

Nr 2 är från Österrike och verkar som en riktig globetrotter, han ska åka till Afrika om en vecka så är tveksamt om vi hinner ses innan dess. Nr 3 kommer från Italien och verkar trevlig men kanske lite tråkig. Hans främsta interesse var att dricka vin... men okej, det kan ju vara nice det då. ;)

Hur jag "plockar ut" vilka jag skriver till är oftast endast på deras bilder eftersom drygt 90% inte har någon text alls......
 
Skriver med ett par-tre nya killar på Tinder nu, men den som verkar mest interessant slutade såklart svara helt plötsligt.... Funderar lite på varför man gör det mitt i en konversation? Han frågade vart jag bodde, jag svarade och kontrade med "du då?" och sedan har det varit tyst. :confused:

Nr 2 är från Österrike och verkar som en riktig globetrotter, han ska åka till Afrika om en vecka så är tveksamt om vi hinner ses innan dess. Nr 3 kommer från Italien och verkar trevlig men kanske lite tråkig. Hans främsta interesse var att dricka vin... men okej, det kan ju vara nice det då. ;)

Hur jag "plockar ut" vilka jag skriver till är oftast endast på deras bilder eftersom drygt 90% inte har någon text alls......
Jag tänkte mer på sajter som t.ex. happypancake. Varför jag undrar är för att jag försöker analysera hur jag kan hjälpa en manlig kompis att eventuellt lyckas bättre.

Angående konversationen som tog stopp så gissar jag att personen tyckte du bodde olägligt så att det inte var "värt det".
 
Jag tänkte mer på sajter som t.ex. happypancake. Varför jag undrar är för att jag försöker analysera hur jag kan hjälpa en manlig kompis att eventuellt lyckas bättre.

Angående konversationen som tog stopp så gissar jag att personen tyckte du bodde olägligt så att det inte var "värt det".

Enligt hans Tinderprofil så befinner han sig hela 3 km ifrån mig... :p
 
Skriver med ett par-tre nya killar på Tinder nu, men den som verkar mest interessant slutade såklart svara helt plötsligt.... Funderar lite på varför man gör det mitt i en konversation? Han frågade vart jag bodde, jag svarade och kontrade med "du då?" och sedan har det varit tyst. :confused:

Nr 2 är från Österrike och verkar som en riktig globetrotter, han ska åka till Afrika om en vecka så är tveksamt om vi hinner ses innan dess. Nr 3 kommer från Italien och verkar trevlig men kanske lite tråkig. Hans främsta interesse var att dricka vin... men okej, det kan ju vara nice det då. ;)

Hur jag "plockar ut" vilka jag skriver till är oftast endast på deras bilder eftersom drygt 90% inte har någon text alls......

Jag slutar svara och tar bort hela tiden.
Tröttnar, glömmer bort, någon annan blev mer intressant osv.
Tror inte man ska fundera så mycket över anledningen.
Nätdejting är ytligt och tror det är bäst att inte ta det särskilt allvarligt.
 
Rätt säker på att det inte syns där :) där kan man väl dessutom spara bilderna man får skickad till sig? Har inte använt kik på ett tag så kan ha förändrats.
Ingen aning om man kan spara bilderna. Jag har visserligen tagit skärmdumpar på bilder men också när folk skriver vad de heter och var de bor (alltså inte stad utan mer detaljerat) för att hålla ordning på dem.
 
Ingen aning om man kan spara bilderna. Jag har visserligen tagit skärmdumpar på bilder men också när folk skriver vad de heter och var de bor (alltså inte stad utan mer detaljerat) för att hålla ordning på dem.
Jag har för mig att bilderna om inget annat hamnar i ett "kikalbum", iaf på android. Men för text så är det ju screenshots som gäller som du säger.
 
Lovat att skicka en videosnutt med en hälsning och en fråga till han jag chattar med nu, så har han lovat att svara på den i en video tillbaka :p Vad hade ni frågat?
 
Lovat att skicka en videosnutt med en hälsning och en fråga till han jag chattar med nu, så har han lovat att svara på den i en video tillbaka :p Vad hade ni frågat?
Gå direkt på viktiga saker som:

overundertp.jpg
 
Jahapp, Tinder går upp och ner, chattar med ett par stycken nu men konversationen går trögt, jag är extremt känslig för hur de skriver och slarvigt språk går fetbort. Känner mig som en elitistisk ragata men what to do :angel:Haha igår gjorde jag det smula oväntade och gav mig in på BC. Det var ju minst sagt en djungel :nailbiting: Fick väl 75 mail på en timme... Tänkte ha projekt "nä nu är det dags att få fart på sexlivet" och man får ju starta nånstans... Någon som haft bra erfarenheter från BC?

Jag har bra erfarenheter även om majoriteten är freaks. Jag hittade faktiskt en kk där.

Sedan är det samma människor på bc som på tinder och hp. Jag känner igen många.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 315
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 285
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Svensk politik nr 3
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp