Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gå direkt på viktiga saker som:

overundertp.jpg
Fast det där är två helt olika upphängare vilket kräver olika håll på rullen! På bilderna är båda på fel håll. :p
 
Gå direkt på viktiga saker som:

overundertp.jpg
Vilket stjärntecken han har. Så kan du ta reda på allt du behöver veta om honom utifrån det.... :angel:
Haha, roligt! Men har ingen aning, jag skulle bara bli stressad över att komma på nåt smart, roligt etc. Men i teorin låter det kul :p.
Alltså denna... kör på denna @Singoalla ! Eller något liknande, sådär oväntat roligt.



Nej usch vad tråkigt!

Haha ni är underbara. Jag frågade om han varit otrogen nån gång :p Skrattade lite åt hur charmig jag såg ut på film. Det där måste han ju falla för.

Mvh Narcissisten
 
Ja, ja märk ord varför inte. Jag mår redan dåligt över detta, jag behöver inte fler pekpinnar. :(
Det är lätt att vara efterklok, ja va påverkad av alkohol och la upp suddiga bilder på fyllan, ja va glad och hade aldrig i min vildaste fantasi trott att någon skulle känna igen honom.
Hade det bara varit att de snackar hade det väl inte varit något, men när det känns som de aktivt försöker sabba för mig så det blir ett arbetsmiljö problem, då är det inte roligt längre. Jag ångrar bittert att jag ens la upp något, ska aldrig någonsin lägga upp något igen. Det var aldrig min tanke att det skulle bli sånt här levande av en oskyldig bild. :cry:
Om du inte redan gjort det så ta bort otrevligt folk från dina sociala medier! Löser ju inte att de är dumma i huvudet men skyddar dig iaf lite. De behöver ju inte se vad du lägger ut på snapchat :)
 
Men på snapchat får du ju ett meddelande om ngn tar en screenshot, har du fått det? Bara skaka av dig allt och gå vidare, förstår om det blir jobbigt på din arbetsplats men om du hör något av någon så är det bara att säga rakryggat om det är ngn som har problem med dig så kan ni ta den diskussionen tillsammans, med chefen, annars kan de bry sig om sitt. Vet att du inte vill, men börja fundera på att byta arbetsplats.
Nej ej fått något meddelande om att någon tagit screenshot, vet ej om de varit så överambitiösa att fota av skärmen me annan telefon, men sak samma nu är det som det är. Dikussionen angående skitsnacket hänvisar jag till min dagbok, då den inte platsar här och inte vill ta upp OT plats eller vad man ska säga, men tack för omtanken.
 
Alltså oh holy lord vad spanjoren kunde ligga!!! Han började berätta att han börjat hålla på med tantrasex och jag blev lite.. överrumplad först, men DET VAR JU MAGI!!! Så tragiskt att jag spenderade 5 år av livet med vad jag trodde var bra sex, det var det ju verkligen inte, har jag fått erfara nu. Bättre sent än aldrig :laugh:

Förresten, hur ser ni på att ghosta någon på Tinder, som ni redan börjat prata med och kanske lite löst bestämt att träffa? Verkar vara en helt okej snubbe men känner bara njae. Snällast är ju att säga att man inte har lust just nu, men jag är feeeeg, haha.
Underbart!!! :bump:

Jag ghostar lite omedvetet. Inte när jag bestämt att vi ska träffas men annars så ja. Plötsligt är der någon som tar mkt tid och då hinner jag inte med alla nya.
 
Såg diskussionen på sidan 85 och blev lite nyfiken på vad det innebär när man "ghostar" någon? Försökte googla, men vet inte om det blir rätt svar, kom upp massa engelska länkar. Mest nyfiken. :o
 
Slutar höra av sig/svara etc. Försvinner som ett spöke :)
Jaha, var det så det menades, ja det har jag råkat ut för på andra dejtingsajter. Jag har nog blivit ett ofrivilligt spöke också, det var en jag skrev med, sen skulle jag flytta och då försvann mitt internet, vet jag hade skrivit det tidigare, men det tog tid innan det kom igång och under tiden hann jag glömma bort den sidan för det drog ut på tiden så. :o
 
Min dubbeldag blev faktiskt riktigt bra! Först var jag och Vinkillen lite naughty och lite senare kom Vänsterprasslaren och gav mig lite specialbehandling. Vi pratade också lite, jag har varit lite rädd för att han ska säga något dumt och göra mig avtänd men han är vettigare än jag trodde.

Nästa är Köpenhamn! Har nog skruvat upp förväntningarna för högt men det är rätt kul att göra det oclså ibland.

Bokat dejt med söta Irländaren och Hundkillen är suuuperpepp.

23-åringen flirtar fortfarande. Rätt gulligt av honom. Inte tjatigt utan han är väldigt artig.
 
@Milosari Jösses, mycket på gång, härligt!
@Sagohöst Vad roligt!
@Singoalla Vad mysigt, vad kul o skicka videos sådär :)
@transmission Härligt!:D Ska koll aupp tantrasex tror jag^^ :p

På min front är Tinder fortsattstendött, alltså måste man registrera om sig eller? Jag har ändå svept höger på rätt många på sistone och så ful är jag faktiskt inte :p
På hp pratar jag dock med tre stycken, kille tre har tillkommit :)
Fast, det känns konstigt att prata sex med en kille när båda sagt de vill nåt seriöst, det har jag aldrig gjort:p. Men, sex är ju viktigt i ett förhållande.. haha! Känner mig lite snurrig...
 
Jag träffade andra killen jag "dejtar" igår (hm, måste komma på något att kalla honom) och vi hade det lika mysigt som vanligt. Drack lite öl, kollade film och myste. Han är fin, gillar honom verkligen!
Och jag fortsätter skriva friskt med spanjoren, han blir kvar i Stockholm lite längre än tänkt, så jag hoppas vi hinner ses igen. Han liknar ingen annan person jag träffat innan, han är så spännande och intressant! Glad att jag ska förbi hans hemstad i sommar, vill inte tappa den här personen, oavsett vad som händer i framtiden. :)

Har en dejt med en ny kille ikväll, men känner mig helt ur form plus har världens mensvärk så tror jag tänker ställa in, hoppas han inte tror att jag försöker komma undan. Hans problem i så fall i och för sig. :p

@strawberrysylt Ja, gör det!! Jag började också läsa på lite, väldigt spännande!
 
Du får våga dig utanför socialgrupp 1 :D

Om "1" står för någon form av skala så hänger jag inte med advokater, företagsledare och gammal adel :D I socioekonomisk gruppering får vi hoppa ned några snäpp. Men just detta verkar vara en specifik bransch som jag tydligen varit och fiskat i :angel:
 
Om "1" står för någon form av skala så hänger jag inte med advokater, företagsledare och gammal adel :D I socioekonomisk gruppering får vi hoppa ned några snäpp. Men just detta verkar vara en specifik bransch som jag tydligen varit och fiskat i :angel:
Pyttsan! vet nog att du enbart poppar champagne (Jag dricker INTE cava (c) Britt Ekland) på sture med folket från övfre!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 217
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 255
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp