Bukefalos 28 år!

Diamond painting

Här är bild på de 3 jag gjort klart :)
15179218_10157787913490114_2635934372003486345_n.jpg
15219510_10157787913545114_8093247327299009477_n.jpg
15179195_10157787913635114_4305467865010622824_n.jpg
 
Vad roligt att fler skriver här, jag kände mig lite ensam :( ;) Inte ens i facebook-gruppen är det speciellt mycket fart.
 
Synd att de blir så "blurriga" som slutresultat. Den bilden med kattunge-tiger är ju jättefin men blir rätt otydlig när den är färdig tycker jag. Eller det kanske är bilderna här på Bukefalos som luras?
 
Synd att de blir så "blurriga" som slutresultat. Den bilden med kattunge-tiger är ju jättefin men blir rätt otydlig när den är färdig tycker jag. Eller det kanske är bilderna här på Bukefalos som luras?

Den är ju väldigt liten, då blir tydligheten sämre. Men såklart blir det så, samma med broderier, pärlplattor och allt annat som är pixlat.
 
Jaha nu får vi se om jag får något alls. Gick in på Wish idag för att köpa en till sak och märker då att allt jag beställt och BETALT ligger kvar i varukorgen. Pengar har de dragit från kontot men enligt min orderhistorik har jag inte köpt något. Så just nu är jag rätt sur. Dessutom har de än så länge inte heller svarat på min besväran. Så blir ju intressant se om jag får någon diamond paiting eller om dom blåst mig på 50 Euro.

Köpte såklart inget mer!
 
Jaha nu får vi se om jag får något alls. Gick in på Wish idag för att köpa en till sak och märker då att allt jag beställt och BETALT ligger kvar i varukorgen. Pengar har de dragit från kontot men enligt min orderhistorik har jag inte köpt något. Så just nu är jag rätt sur. Dessutom har de än så länge inte heller svarat på min besväran. Så blir ju intressant se om jag får någon diamond paiting eller om dom blåst mig på 50 Euro.

Köpte såklart inget mer!
Oj! Kontaktat wish?
Själv har jag bara köpt för 10-80 kr så då är det inte "hela världen" om det inte är bra kvalitet eller så, men 50 e är ju betydligt mer pengar...
 
Jaha nu får vi se om jag får något alls. Gick in på Wish idag för att köpa en till sak och märker då att allt jag beställt och BETALT ligger kvar i varukorgen. Pengar har de dragit från kontot men enligt min orderhistorik har jag inte köpt något. Så just nu är jag rätt sur. Dessutom har de än så länge inte heller svarat på min besväran. Så blir ju intressant se om jag får någon diamond paiting eller om dom blåst mig på 50 Euro.

Köpte såklart inget mer!

Kontakta Wish, dom är vad jag har hört väldigt snabba på att ge tillbaka pengarna vid problem.
 
@WhoIsItAgain har du fått nått svar av wish?


kl
Idag har jag fått hem 2 till som jag väntat på. Beställdes samtidigt som de andra jag redan visat er i tråden. Dom kom 2 veckor tidigt, dessa 5 dagar innan beräknad tid, 17 dec :p var lite orolig att dom inte skulle hinna komma innan fakturan skulle betalas, för jag vill inte betala innan jag fått hem dom. Har dessutom 6 still som jag väntar på som ska komma mellan 15-30 januari. Alla dom ska vara full, utom en tror jag, den hästen jag visat innan med länk. Dessa fyra här nere är de senaste jag beställt :)

Hästen: ska vara full och 38x50 cm, dyraste (och största) jag beställt! Ca 170 kr. Annars brukar jag försöka hålla mig under 100 kr :)
fetch

Påfågeln: 35x35 cm
fetch

Älvan: 30x40 cm
fetch

Ugglan 30 x 30 cm
fetch
 
Japp!

Svar fick jag ganska fort och pengarna betalades tillbaka idag så nu gör jag ett nytt försök med att beställa! Har sett att diamond paitings börjar komma i affärerna här (nu inför julen) det finns tex två hur urläckra som helst Star Wars motiv (Darth Vader eller BB8) men de tar rätt bra betalt. 25x33 cm vill de ha 22 Euro för. Men jag är rätt sugen på en BB8 alltså! :)
 
Japp!

Svar fick jag ganska fort och pengarna betalades tillbaka idag så nu gör jag ett nytt försök med att beställa! Har sett att diamond paitings börjar komma i affärerna här (nu inför julen) det finns tex två hur urläckra som helst Star Wars motiv (Darth Vader eller BB8) men de tar rätt bra betalt. 25x33 cm vill de ha 22 Euro för. Men jag är rätt sugen på en BB8 alltså! :)
Skönt att höra! Oj ja det var en del pengar...
Som jag skrev ovan köper jag helst under 100 kr och så brukar jag inte betala klarna fakturan förrän jag fått grejerna, ifall du gör ett nytt försök med wish så kan du ju göra detsamma med fakturan tänkte jag. Då kan du dubbelkolla att den verkligen hamnar i köpt och inte bara i kundvagnen :)
 
Tyvärr kan jag inte köpa på faktura från Klarna ifrån Tyskland. Har bara att välja på kreditkort eller föra över pengar direkt till Klarna vid beställning.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 298
Senast: Mirre
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
527
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 196
Senast: mars
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp