Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

Om det ar mindre an 3 cm mellan musklerna ska det ga bra att gora sit ups tror jag!

Lambo det syns ju inte ens att du varit gravid! Starkt jobbat!
 
Sv: Eftermagar?

*känner genom degen*
nix, känner typ inget mellanrum alls, här ska tränas! :D

Det har jag aldrig tidigare sagt med glädje ska tilläggas:o
 
Sv: Eftermagar?

jäklar vilken fin mage!
godis är aldeles för gott för att avstå från:p

mina magmuskler har kommit till sina rätta platser nu, är det fritt fram att börja med lite situps nu tror ni?

Oh man tackar! Ja visst är det, alldeles för svårt för att avstå också :D

Det är nog bara tuta o köra, om du känner att din kropp har läkt!
 
Sv: Eftermagar?

Känns bra att man kan resonera så :angel:

*Snyggve som har bristningar över hela magen. Bokstavligt talat*
 
Sv: Eftermagar?

kl

Äntligen har jag fått tid till att fota min eftermage.
Detta är min mage 9 dagar efter förlossningen:

29831199.jpg


Jämfört med min mage i ca v 6:

26740732.jpg


Har en liiiten bit kvar :D
 
Sv: Eftermagar?

Ja de bleknar rätt så fort. Mina har faktiskt aldrig stört mig. Det störde mig desto mer att jag var otränad, men som sagt... det kan man ju ordna om man inte är för lat :P

voltis hihi så skumt att det inte finns någon bebis däri mer! Jag tycker den har dragit ihop sig jättebra redan!
 
Sv: Eftermagar?

jag vet det är helt sjukt vad tiden går! De här 25 dagarna har ju gått tre gånger så fårt som de 12 dagarna över hon inte ville komma ut!
 
Sv: Eftermagar?

fränt med att min röv ser så liten och fin ut ur den vinkeln, är ju ett berg i verkligheten! :D
 
Sv: Eftermagar?

Haha eller hur gor den det! Tiden alltsa, din rov kan jag inte svara for. Jag gick "bara" over 9 dagar men tiden har aldrig nagonsin gatt sa langsamt. Sen sa det bara snap och sa blev Sam nastan 2!
 
Sv: Eftermagar?

KL

Det ska ju ta en graviditet att "få tillbaka" kroppen - OM man nu får det alls.

Nu har jag blivit lite slappare igen för jag har inte tränat så hårt (läs alls) senaste tiden. Men jag är helt klart impad av resultatet ändå :D

Såå, 9 månader senare:

mage9mnefter_69077595.jpg


mage39mnefter_69077777.jpg
 
Sv: Eftermagar?

Skulle dö för din mage!!!! Här är det hårdträning. ALLT ska bort innan Maj!! Dvs minst 7 kg ska bort!!
 
Sv: Eftermagar?

Skulle dö för din mage!!!! Här är det hårdträning. ALLT ska bort innan Maj!! Dvs minst 7 kg ska bort!!

:laugh: Den är inte stenhård, men konstigt vore väl det - lite mer tid får den på sig! Den ser däremot ok ut på bild haha. Ska dock ta tag i träningen igen, har kanske 3-4 kg kvar å sen lite träning på det.
 
Sv: Eftermagar?

Säger som MaRomer, din mage hade ju inte alls vart fel!

Själv har man typ 15 gravkilon kvar, och har bara 1,5 mån kvar tills L är 9 mån. Ångeeeeeest!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 380
Senast: CaisaCax
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 419
Senast: Milosari
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: ameo
·
Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 215
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp