Bukefalos 28 år!

En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Btw. Snälla SÄG att riklig salivutsöndring är ett tecken på graviditet? Visst? Visst? :cautious:

Känns som just före man ska kräkas (mängden saliv alltså), men illamåendet är inte så farligt.

Haha jag fortsätter vidhålla att det är du din jäkel som smittat mig med nått skit :rage:

Kunde varit jag som skrev den meningen :D
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Btw. Snälla SÄG att riklig salivutsöndring är ett tecken på graviditet? Visst? Visst? :cautious:

Känns som just före man ska kräkas (mängden saliv alltså), men illamåendet är inte så farligt.

Man kan ju drägla över en snygging också. Det är inte en sådan som har råkat komma i din väg?

Färdiguppvärmd säger du. Hmm det ligger lite i det.......
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

:eek: Åh nej!!

Var beredd på att konfrontera honom när han kommer hem. Ge dig inte förrän han erkänt ;):D:D

Jag läste minsan på Buke vad det är man gör EGENTLIGEN när man gymmar. Erkänn nu!!!!! :D
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

skulle inte du lämna tråden?

Jag tror det är bättre att inte uppmuntra henne. Jag ser inte ens hur diskussionen skulle kunna fortsätta. Bara låt henne vara så kanske hon tröttnar.

Kl
Mycket som har hänt i tråden sedan igår kväll! Verkligen ingen rolig utveckling! Jag väljer härifrån att fokusera på den goda tonen och en bra anda i tråden som det tidigare varit.

Kom igen nu Em-Pirre! Jag hejar på dej!
Lil-sis är det imorgon du ska till BM? Har du kunna hålla dig ifrån att testa?

Själv hade jag TOK-ägglossning i lördags. Lite likt Lil-sis tester längre bak i förra tråden. Vad är det med denna månaden? Sena mensar, sena ägglossningar, mysko symtom och tokstarka äggloasningstester? Nu måste det ju ändå bli en hel hög med bebisar! *Hoppas och håller tummar för oss alla*

Mvh Miks
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Man kan ju drägla över en snygging också. Det är inte en sådan som har råkat komma i din väg?

Färdiguppvärmd säger du. Hmm det ligger lite i det.......

Nja. Har ju mest hängt på buke idag. Mamma hade iofs en blomma hemma som såg ut som en massiv penis. Kanske därför?
kl
Haha jag fortsätter vidhålla att det är du din jäkel som smittat mig med nått skit

Kunde varit jag som skrev den meningen
Jag har googlat nu, och det verkar faktiskt kunna vara ett tecken på graviditet. Tro det eller ej!

Nu får man ju hoppas lite igen. :nailbiting:
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

*kl*

Jag hugger sista inlägget för att berätta att jag har varit och rensat i tråden så det kan se lite lustigt ut.
I den här tråden tar vi sådant som har med ämnet att göra,dvs : En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2.

Plastikoperation,både före och efter en graviditet kan tas i en egen tråd och försök att hålla hormonerna i schack är ni snälla.

/ lillebill,moderator
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Skrattar åt mig själv ibland. Först googlar man "Tidiga tecken på graviditet". Sen googlar man "Gravid trots mens". Sen blir det "Gravid utan symtom".

Och ja, nu senast "Riklig salivutsöndring gravid":D:D:D


Alltid hittar man nåt tecken. :cautious:
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Tackar :)

Om det inte blir något den här gången har vi produktionspaus till maj, eftersom jag vill inte ha barn i november/december/januari och inte känner mig så stressad.

Alla:
Jag håller med om diskussionens plötsliga fall. Ibland är det mest strategiskt att bara lägga locket på.

Skönt att kunna pausa och inte vara stressad! Jag hoppas ändå att det blir en bebis nu direkt :) Se till att även karln kolhydratladdar. Av egen erfarenhet vet jag att det kan bli gnälligt om de inte får energi ;)

Mvh Miks
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Aha! Nu fattar jag. Fick inte ihop det riktigt :D.

Nej från och med nu är det bara ältester, gravtester, BIM och alla möjliga och omöjliga symptom som gäller!
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Gynekologen tom ;)

Ska försöka att inte kissa något mer nu ikväll, går upp 01.30 :D

Lite störd sovrytm efter helgens hästhämtning.

Jag känner inget särskilt och det är så svårt att tolka nu när jag inte vet om BIM är dag 12 eller 14 efter ÄL.
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Skrattar åt mig själv ibland. Först googlar man "Tidiga tecken på graviditet". Sen googlar man "Gravid trots mens". Sen blir det "Gravid utan symtom".

Och ja, nu senast "Riklig salivutsöndring gravid":D:D:D


Alltid hittar man nåt tecken. :cautious:

egentligen kan du googla vilket ord som helst ihop med ordet gravid så kommer det upp träffar.

Vi tjejer som försöker har uppenbarligen skrivit/ frågat både det ena tokiga efter det andra på nätet :D
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Gynekologen tom ;)

Ska försöka att inte kissa något mer nu ikväll, går upp 01.30 :D

Lite störd sovrytm efter helgens hästhämtning.

Jag känner inget särskilt och det är så svårt att tolka nu när jag inte vet om BIM är dag 12 eller 14 efter ÄL.

Ah just det! Men det är ju ännu bättre!

Har inte du alltid lite knasiga tider? Du verkar jobba när vi andra sover som gottast ;)

Känns det nånting likadant som när du hade x:et? Jag tänkte att själva gravsymtomen skiljer väl sig inte i början eller har jag fel?

Mvh Miks
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Kanske ett fall av kall livmoder? :D

ja kanske det. Perfelt istället för huvudvärks undanflykten när man inte orkar. Var utomhus med lite kläder i kallt väder en stund och säg därefter villigt ja till alla inviter. De liksom självdör ;)
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Och när var det testdags nu igen? Så jag vet när tummarna ska hållas :).
 
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Haha! Som i gravidtrådarna, "BIM Em-pirre 15/1" osv. Kul ju :).

Härligt med riklig ÄL också Miks! Hoppas det alstras bebis :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 960
Senast: orkide
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
18 19 20
Svar
387
· Visningar
23 882
Senast: Gimlan
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
965
Senast: Queen
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp