En tråd om fantastiska män.

@Gimlan Det vet jag, att du håller god ton och det är toppen :) :up: Vet inte om du menar att jag inte hållit god ton i denna tråd? Bad om ursäkt för min miss och i övrigt skiljer sig bara åsikter, vilket det ju alltid kommer göra i ett forum med massa diskussioner. Och jag tänker att tar @Elisha illa upp så måste hon få göra det också utan att det är konstigt :)
 
Det finns fantastiska män i min närhet trots att jag är singel. Min bror är en av dem (och hans fru håller nog med mig) som är väldigt snäll, har faktiskt aldrig sett honom bli arg, retsam och mest av allt en fantastisk familjefar :love: Trots det (+jobb) så hinner han ta tid för sig själv med golf och fiske (då han tar med sin yngsta tjej ibland), och är en riktig livsnjutare :D

Och detta vet jag inte om jag vågar säga :o Men ibland muttrar jag för mig själv att om min kusin inte vore min kusin så... :devil::angel:
 
Och detta vet jag inte om jag vågar säga :o Men ibland muttrar jag för mig själv att om min kusin inte vore min kusin så... :devil::angel:

Haha åh detta känner jag igen. Förbannat att en ska vara släkt med massa underbara personer en gärna hade haft en annan slags relation med!
 
Det finns fantastiska män i min närhet trots att jag är singel. Min bror är en av dem (och hans fru håller nog med mig) som är väldigt snäll, har faktiskt aldrig sett honom bli arg, retsam och mest av allt en fantastisk familjefar :love: Trots det (+jobb) så hinner han ta tid för sig själv med golf och fiske (då han tar med sin yngsta tjej ibland), och är en riktig livsnjutare :D

Och detta vet jag inte om jag vågar säga :o Men ibland muttrar jag för mig själv att om min kusin inte vore min kusin så... :devil::angel:

När jag var typ 10 år så tyckte jag att en av mina kusiner var dösnygg :love:
Han var bara en sisådär 15 år äldre än mig :p
 
@Asko Det är ju faktiskt lagligt att gifta sig med sin kusin, om du nu skulle känna dig dragen åt det hållet :D

Mina kusiner är typ tio år yngre än mig, så jag har aldrig ställts inför dilemmat.
 
@Asko Det är ju faktiskt lagligt att gifta sig med sin kusin, om du nu skulle känna dig dragen åt det hållet :D

Mina kusiner är typ tio år yngre än mig, så jag har aldrig ställts inför dilemmat.

Lagligt ja, men TÄNK dig den stämningen på släktträffar och kalas :angel: Och att förklara för eventuella gemensamma barn hur de är relaterade till alla andra... Jag tror jag avstår :D
 
Senast ändrad:
Singel som jag är kan jag inte dela med mig av ngn fantastisk man jag lever ihop med, men har många fantastiska män/killar i min närhet då mitt jobb är vääääldigt mansdominerat.

Den första jag vill dela med mig av är min kollega och nu mer även vän "Ö". Han fångade upp mig på jobbet när jag föll, högt och hårt. Väldigt oväntat då vi inte var mer än kollegor utan ngt gemensamt innan. Han fanns där när jag behövde ngn som mest.
Nu är han mer än en kollega, han är min vän, stöd, bollplank och förebild i det mesta.
Han frågar alltid hur läget är, och även om jag säger "Bra" frågar han igen och igen och igen, tills jag lättat mitt hjärta och får på vägen en otrolig vägledning och stöttning.
Jag kommer aldrig att kna betala tillbaka allt han har gett mig. Jag är stolt och så otroligt glad över att han km in i mitt liv just där och då!
Jag är en aningens avundsjuk på hans flickvän ;)

En annan fantastik man är "T". Han finns alltid där. Vi delat mkt gemensamt, har alltid kul. Kan klaga på livet tillsammans, vara härligt bittra över livet. Är alltid mån om hur jag mår, känner och vill här i livet. Kommer med bra infallsvinklar och stöttar i allt.
Den dagen han slutar på mitt jobb kmr vara otroligt jobbig. Han är min stöttepelare och handhållare i livet!

Dock finns många fler att nämna men nöjer mig med dessa två. Utan dessa fantastiska män hade jag nog legat på botten fortfarande och Gert upp det jag älskar mest här i livet, Mitt jobb! Och utan mitt jobb är jag inte mycket, tyvärr!
Och jag är bortskämd med bra, kloka, omhändertagande och fantastiska män i mitt liv, tack vare mitt jobb. Jag är evigt tacksam över deras stöd och allt de gör för mig!
 
@G-uldlock Det där lät verkligen helt fantastiskt fint. Förstår att du tycker om ditt jobb så! Får man fråga vad du jobbar med?
I min mening kan man nästan jobba med vad som helst, bara man trivs med sina kollegor och har roligt på jobbet :)
 
Tråden rensad någonstans där den började spåra ur och det som tillhörde urspårningen.

Varningar utdelade vilket dock inte är något ni ser, förutom de som berörts.

Något att tänka på:

  • Att skoja om saker är roligt, men att raljera är det inte. Vart gränsen går kan vara väldigt olika.
  • Skriv inte om andra användare som att de inte finns med på forumet. Flertalet användare som har klagat på att andra användare gör så, gör själva så.
  • Tycker man inte om varandra kan man försöka undvika varandra.
  • Drick mycket vatten när det är skitvarmt och undvik magsjuka (talar av erfarenhet, även därför åtgärd dröjt till nu).
//lizan, moderator
 
Nu måste jag få fråga, @lizan - jag har inte läst hela tråden så jag vet inte vilken urspårning som är rensad. Det var säkert rätt och bra.

Men det jag ser är att ett inlägg med ett drygt påpekande om någons IQ ligger kvar? Det måste du nog bara ha missat för det är väl inte okej?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 064
Senast: Sasse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 116
Senast: jemeni
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 447
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Tänker mig en liten utmaning, eller något i den stilen iaf :) Fick idéen när chefen berättade hur glad en person blivit när jag...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp