Bukefalos 28 år!

En tråd om fantastiska män.

Jag föredrar mjukisar och en skön hoodie alla dagar i veckan framför galan prinsessig klänning, slott eller ej :D. Men du skulle definitivt vinna i tävlingen "vem som ser piffigast ut när grannen kommer förbi oannonserad" :up: :D
Åtminstone när det gäller kläderna. Min förkärlek till att sitta hopkurad under en filt i någon soffa hade nog gett prinsesslooken en touch av skatbo :D
 
Åtminstone när det gäller kläderna. Min förkärlek till att sitta hopkurad under en filt i någon soffa hade nog gett prinsesslooken en touch av skatbo :D
:D :D

Skulle jag bo i slott skulle detta var jag:

snuggie.jpg


Med tillhörande skatbo dock och minus leendet som mest ser ut som att man har gas :up:

Nu ska jag och mitt bristande intellekt sluta OT:a den här tråden :D.
 
Vet inte om det är knapplån.

Jag har fått en fundering här. Hur vanligt är det att kvinnor har samma beteende så som många av de män som det skrivs om här på buke? För jag antar att det måste finnas några ute i landet, men att de inte hörs så mycket om dem här pga könsfördelningen?

Typ lika vanligt? I min omkrets är det faktiskt fler kvinnor än män som betett sig riktigt svinigt mot sin partner. Men jag känner iofs fler kvinnor också. Tre av mina tidigare närmsta vänner (kvinnor) var ständigt otrogna, ljög, utnyttjade.
 
De säger ju att man letar efter en man som liknar ens pappa. Tur att jag har en bra pappa (och bra mamma).

Jag tror det ligger en sanning i det, en liten procent i alla fall. Min sambo är lik både min pappa och min bror på många vis. Slump eller inte? Ingen vet.

Min sambo är helt underbart bra på att ta hand om mig när jag mår dåligt (psykiskt och fysiskt). Han har lärt sig hur han ska hantera mig just då på bästa sätt. Att ha honom i min närhet betyder så mycket för mig, jag kan faktiskt inte se ett liv utan honom för min del.
 
Jag tror det ligger en sanning i det, en liten procent i alla fall. Min sambo är lik både min pappa och min bror på många vis. Slump eller inte? Ingen vet.

Min sambo har väldigt stora likheter med pappa och jag delar en hel del karaktärsdrag med min sambos mamma. Så vi passar perfekt in där! :D
 
Det verkar som att alla skriver om sin fantastiska sambo så jag väljer att gå emot strömmen lite och skriver om min storebror!

Min storebror är smart, generös och står alltid på min sida (förutom i livliga diskussioner:D). Han har funnits där för mig när jag behövt stöd och vi har alltid haft en bra relation, även om jag först nu insett hur mycket han har gjort för mig.

Jag har alltid fått följa med på utflykter, han har alltid dragit med mig när jag mått dåligt för att få mig att tänka på annat. Detta trots att det skiljer 9 år mellan oss. :)

En riktigt bra människa som förtjänar allt bra som sker i hans liv helt enkelt.
 
@Stalone Jag förstod det som att @Elisha blev riktigt irriterad av just bilden @niphredil la in och reagerade där efter,vilket jag också poängterade var onödigt angående IQ.

@niphredil taggar enbart dig då du drog igång det och låter @lizan som tydligen är sjuk som @Lillelorden ovan nämner, så får hon avgöra vilka som är inblandade nog där av att jag skrev eventuella
 
@Elisha Förstår att du blir uppretad även om IQ var onödigt att slänga in. Gör någon sig rolig över en och allvarligt tror att man svassar omkring i rosa prinsessklänning till vardags så förstår jag att man blir irriterad

Fast helt ärligt så tolkade jag det också så, alltså att man till vardags skulle svassa runt i prinsessklänning. Hade det stått "han vill att jag ska se ut som en prinsessa på vårt bröllop" hade det ju förklarat en del direkt.
 
@BernT Det blir så ibland :D man kopplar inte ihop det eller som jag gjorde i en tråd och missade ironin helt :p Blev glad sen när jag insåg humorn för att kvinnosynen inte såg så lovande :p Vi får skylla på värmeslag ;)
 
Fast helt ärligt så tolkade jag det också så, alltså att man till vardags skulle svassa runt i prinsessklänning. Hade det stått "han vill att jag ska se ut som en prinsessa på vårt bröllop" hade det ju förklarat en del direkt.

Så tolkade jag det oxå.. blev faktiskt lite rädd av hela inlägget om jag ska vara ärlig. Men tack och lov så var det ju inte så.
 
Kopierat från @Elisha inlägg:
Efter bara några månader ihop friade han till mig på de mest romantiska sett och i Augusti gifter vi oss.

Han vill att jag ska se ut som en sagoprinsessa!:love:

@fio @Gimlan Ser inte riktigt att hela inlägget är skrämmande eller något att bli rädd för ;) Blir underhållen av att det misstänks att @Elisha man vill att hon skulle springa runt och leka typ törnrosa/ariel/snövit-style. Jag tror ni sitter på grym fantasi :D :up:
 
Kopierat från @Elisha inlägg:
Efter bara några månader ihop friade han till mig på de mest romantiska sett och i Augusti gifter vi oss, han vill att jag ska se ut som en sagoprinsessa! :love:



@fio @Gimlan Ser inte riktigt att hela inlägget är skrämmande eller något att bli rädd för ;) Blir underhållen av att det misstänks att @Elisha man vill att hon skulle springa runt och leka typ törnrosa/ariel/snövit-style. Jag tror ni sitter på grym fantasi :D :up:

Nej, bara medveten om att det finns lite hmm speciella människor i vårt samhälle, hade det stått som jag har gjort om i citatet hade jag förstått. Men med nytt stycke och allt så blir det ju för sig sas och då kan det ju betyda vadsomhelst :laugh:
 
tänker skippa prinsessklänningsbärandevarjedag diskussionen.

Min make är verkligen inte perfekt, och inte jag heller. Ibland undrar jag hur länge vi kommer stå ut :D men har är min bästa vän på samma gång och ibland gör han helt fantastiskt fina saker som jag inte tror han förstår hur bra dem får mig att må. Så här kommer en av dem.

Till alla hjärtans dag så skapade han (och betalade) för ett spotify premium konto (så slipper jag sno hans hela tiden).

Det kanske inte låter som så mycket, men det var fullt med spellistor han satt ihop. Bland annat en spellista med sånger från vårat bröllop och en lista med sånger vi tydligen ska dansa till nästa gång vi ses (han är helt värdelös på att dansa :love:) och listor med musik som han avskyr men han vet att jag tycker om :D. Ibland skickar han nya spellistor med musik han satt ihop :bump: jag orkar sällan hitta min egen musik men att lyssna på musik får mig att må bra.
 
Kopierat från @Elisha inlägg:
Efter bara några månader ihop friade han till mig på de mest romantiska sett och i Augusti gifter vi oss.

Han vill att jag ska se ut som en sagoprinsessa!:love:

@fio @Gimlan Ser inte riktigt att hela inlägget är skrämmande eller något att bli rädd för ;) Blir underhållen av att det misstänks att @Elisha man vill att hon skulle springa runt och leka typ törnrosa/ariel/snövit-style. Jag tror ni sitter på grym fantasi :D :up:
Finns ju folk till allt så varför inte?

Min fantasi kan jag varken säga bu eller bä om men jag brukar försöka hålla god ton på forum i alla fall.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 133
Senast: Sasse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 323
Senast: jemeni
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 665
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Tänker mig en liten utmaning, eller något i den stilen iaf :) Fick idéen när chefen berättade hur glad en person blivit när jag...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp