Era distanshästar *bildtråd*

K

Klariiisss

Skulle va kul med en tråd som innehåller alla era hästar ni tränar/tävlar distans med!
Så visa bilder + info på era hästar!
Ps. finns det redan en sådan här tråd så ta bort denna!

Hoppas ni kommer visa era hästar :banana:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Här kommer bilder och info om min distanshäst :)

Han heter Gallardo och är ett arabiskt fullblod född 2005.
Jag har haft honom 1,5 år och hittills har vi bara varit med på ett par träningsritter. Nästa år är det menat att vi ska starta några CR tillsammans.
Det är verkligen en häst som kommer vara hos mig livet ut för han är så himla personlig!

Här kommer bilderna:



Haha.. Min köttbulle :p

 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Förstår att du vill ha honom hela hans liv! :love: Jätte vacker! Är det ni på sista bilden? :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Ja, jag kan väl säga att jag tränar distans på Ariel. :p

28914684.jpg


Ariel är ett tvåårigt fjordsto och vi siktar på CR-start 2012. :D Just nu har vi precis börjat öka på promenaderna som handhäst, målet är att vara ute två timmar per pass (ett pass/vecka), än så länge är vi uppe i 50 minuter.
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Nämen! jag hade inte räknat med en fjording i tråden! men oj vad söt hon är!!!
Och vad kul att ni tränar för distans! :love:
Du måste komma med mera bilder så vi får se framstegen :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Japp , här kommer bilder på min Tubbe...



KopiaavBild123.jpg

hmm299.jpg

tuuuubbb.jpg

Sydn1.jpg
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Vad fin han är Tubbe! Kommer du t Fornaboda? Häls Jeanette (Åskan, Doris o Moisi)
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Vad fin han är Tubbe! Kommer du t Fornaboda? Häls Jeanette (Åskan, Doris o Moisi)

Hej på er!!!! Fornaboda var planen , men vi åker till Tjust istället , ni kan väl komma dit?
Hur är era planer annars?Ses vi nånstans...många kramar
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

*kl*

Arabvalack, född -04. Ska väl våga oss på någon CR snart!

 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Jag gillar verkligen typ och modell på din häst. Om jag någon gång skulle betäcka mitt sto skulle Wadim vara en het kandidat..för visst är Wadim hans pappa..?

Det här är min häst, nioårigt arabsto.

img_2852.jpg


img_1142.jpg


dsc00152.jpg


Den här säsongen gick om intet pga sadelproblem.. Förhoppningsvis hinner vi ut på en 50 km ritt dock. Annars satsar vi mot nästa år. Och jag letar fortfarande efter den optimala sadeln..
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Åh, vad kul med mera som visar sina vackra hästar! :love: :love:
Är det så att det oftast är Araber som blir tävlade/tränade i distans? :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Fin hon e!
Vad gäller sadel har jag också problem, har suttit lite i en softsaddle och ska definitivt prova den på A, den var iaf riktigt skön! Har haft både podium, torsion, prestige/appaloosa och är inte riktigt nöjd med någon av dem.
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Här är min.
Sto född 2002, korsning arab/achaltekeer. Vi har gjort en CR och en T50 med godkända reslutat. Hoppas på en T50 till på Hallandsritten i år.

08174.jpg


06183.jpg
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Vad fin hon är! :love:
Hoppas du (och alla andra) kommer med mera bilder snart! :love:
Älskar bilderna som ni tagit när dom springer i hagen :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Ja, han är trevlig både i modell och psyke. Nej, Wadim är morfar, pappa är Om El Tanam.
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: mars
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 317
Senast: Miiikaela_
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 085
Senast: BornAgain
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 115
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp