Bukefalos 28 år!

Era distanshästar *bildtråd*

Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Vad kul med ännu mera distanshästar!
Hoppas ni alla kommer lägga in mera bilder! :love:
Tycker inte ni också det skulle va tråkigt om ni bara lägger in bilder 1 gång? :angel:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Här är hon som står närmast till hands att bli min nästa distanshäst...

vitnos5.jpg


På bilden ligger hon i hårdträning! :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

haha, ja man ser verkligen hur hårt h*n jobbar! :angel:
Vilken sötnos! :love:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

...när hon står upprätt ser hon ut ungefär så här :)

vitnos1.jpg


En av mina förra distanshästar Noora i bakgrunden
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

nämen gu vad vacker! :love: hur gammal är hon?
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Oja, du anar inte vilken kondition hon får av att ligga och sova hela dagarna ;)

Tackar! På undre bilden är hon två år, men nu är hon tre och ännu större... Hästen i bakgrunden är 151 cm
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

vad är hon för ras då?
Jätte nyfiken på den här gullhästen :angel:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Kul att du gillar henne :) Hon är arab, du kan kolla mer på min hemsida så vi inte förstör tråden här ;)
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

haha, nej det vore tråkigt!
Hoppas du kommer med mera bilder/info till oss senare! :love:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Jag glömde ju visa bilder själv;) Här är hästarna som är hos mig (alla är inte mina men de tränas av mig)

Amber, hon har lyckats skrapa ihop 690 officiella km sen har hon gått några CR och en PP
billinge2009_44.jpg


Nahim, har gått 2 ritter (50 km och 40 km CR)
simlangsritten2009_34.jpg


Cabbisen, Har gått 3 ritter och blev godkänd på två av dem. (60 km, 50 km och 50 km CR)
caballero6april2009_01.jpg


Wican är i träning
Wictoria29juli2007_01.jpg
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Här kommer bilder och info om min distanshäst :)

Han heter Gallardo och är ett arabiskt fullblod född 2005.
Jag har haft honom 1,5 år och hittills har vi bara varit med på ett par träningsritter. Nästa år är det menat att vi ska starta några CR tillsammans.
Det är verkligen en häst som kommer vara hos mig livet ut för han är så himla personlig!

Här kommer bilderna:



Haha.. Min köttbulle :p


:love::love::love:

/Camilla
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

KL

Jag har en fyraårig arabfröken och vi kommer högst sannolikt att delta i provritten i Hovdala i oktober.

Här är bilden som fick mig att pinna iväg 40 mil för att titta på häst. Tror att den är från 3-årspremieringen.

4910003062.jpg


Här är vår premiärritt på hemmaplan. Bilden är tagen med skakig mobil av medridaren, som var på hugget i hopp om att jag skulle trilla ner i bäcken...

http://i593.photobucket.com/albums/tt15/salander2009/ATT00006.jpg

Och här njuter hon av sommaren tillsammans med sin welshkompis. I magen ligger ett litet föl efter Pepinos underbara PRE-hingst Tendencioso. Så återväxten är säkrad ;-)

http://i593.photobucket.com/albums/tt15/salander2009/IMG_0464.jpg


Fin! :bump:

/Camilla
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Min herre:
22039593.jpg


Arabvalack född 92 e. Marud-Balon
Vi gjorde vår första pp på Rimboritten och är fullkomligt fast:love: Nästa blir Fornboda. Herrn gick fälttävlan i yngre dar och tycker att distansen var skitkul:)

Fin, kul att ni fastnat för distansen! :banana:

/Camilla
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Jag glömde ju visa bilder själv;) Här är hästarna som är hos mig (alla är inte mina men de tränas av mig)

Amber, hon har lyckats skrapa ihop 690 officiella km sen har hon gått några CR och en PP
billinge2009_44.jpg


Nahim, har gått 2 ritter (50 km och 40 km CR)
simlangsritten2009_34.jpg


Cabbisen, Har gått 3 ritter och blev godkänd på två av dem. (60 km, 50 km och 50 km CR)
caballero6april2009_01.jpg


Wican är i träning
Wictoria29juli2007_01.jpg


Fina hästar som vanligt!:love:

Hur går det med Cabbisen?

/Camilla
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Å vad kul med nya hästar! :love:
Jätte läckra ju :angel:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Tack så mycket för hjärtegubbarna ;)
Hoppas att allt går bra med Sobras dräktighet! När beräknas hon föla?


Jaxonmaxon: Tackar! :)

 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Okeey blev väldigt sugen på att skriva om mina 2 pojkar nu när jag läst om allas fin fina hästar! :D

Music: Är en welsh ponny på ca 1,25, skimmel. Han är född år 2002. Vi gick på hovdala ritten 12 km. Och ska på nästa ritt nu i oktober på Hovdala, men tänker då satsa lite högre på 20 km. Har haft honom sen jag var 8, är nu 13. Tyvärr ska vi sälja han hösten 2010 då jag börjar bli lite stor för honom. Men det är då min andra lilla pojk kommer in i bilden.

Amante: Han är en Peruansk Paso häst (1 utav få i sverige) på 1 år, fux. Eftersom han blir storhäst så ska vi alltså sälja Musse :(. Jag hoppas på en lång härlig distanskarriär med Amante. :)

Hur får jag hit bilderna???
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Min lilla sockertopp!!!

Etmoria f:-04 e; Arpakshad u; Etiopia ue; Karnawal

Debuterade i distans på Lovisedal i år, tar några fler CR nästa år!

79507_1238954117.jpg


18159_1250880311.jpg
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 273
Senast: mars
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 053
Senast: mamman
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 434
Senast: Miiikaela_
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 291
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp