Era distanshästar *bildtråd*

Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Tack så mycket för hjärtegubbarna ;)
Hoppas att allt går bra med Sobras dräktighet! När beräknas hon föla?


Jaxonmaxon: Tackar! :)



Vacker som vanligt!:bump:

Sobra är beräknad till juni!:banana:

/Camilla
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Du lägger upp bilden på en hemsida, som till exempel en blogg, bilddagboken eller någon hemsida som fungerar som fotoalbum, till exempel pixbox. Sen klickar du på bilden så att den är i ett eget fönster och kopierar sen bildens URL (Adressen högst upp på sidan i rutan där du skriver www.bukefalos.se) öppnar en ny tråd och klickar sedan på "lägg till bild" och klistrar in URL:en. Förhandsgranska och Klart! :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Asså jag lyckas inte.. Det blir bara sådanna vita papper med ett rött kryss över varje bild... :confused: Har bilderna på Pixbox.
 
Senast ändrad:
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Du kanske har fel inställningar på pixbox, så att bilderna är privata?
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Kolla så att det inte står två http efter varandra...
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*



Min sötnos heter Gendel, jag har ridet honnom sedan 2004 men han har bara varit i min ägo några dagar! Underbart tycker vi båda....

FPL
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Jaaaa, jag har tittat! Jättesöta!
Welshen var jättefin, så synd att han är så liten..
Men lycka till med din peruanska paso! :)
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Jag har egentligen ingen distanshäst, han är startad en gång på en PP20 (vilket också är min första och enda ritt hittills), men tänkte ändå dela med mig av en bild för att jag har så lite vettigt att göra :angel:

IMG_0265.jpg
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

vad söt bild :crazy:
Du ser väldigt glad ut där :D
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Någon mer med distanshäst/ar?:love:
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Distanshäst och distanshäst.. Min pålle och jag har startat en 30 km pp och ska starta en till likadan på hallandsritten är tanken.

Fjortonårig lipizzanervalack som till vardags håller på med WE, men som inte är den som är den när det kommer till att flänga runt i skogen i blandade tempon.

10574203.jpg
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Oh vad söt!

KL
Nu kan jag vara med igen, för jag har hittat en ny häst efter att Elsa ju tyvärr inte kunde stanna kvar.

Han heter Glissando "Sando" och är 3år, valack.
Han är väl kanske inte nån prestationstam som jag letade efter, och heller inte så maffig hihi, men, han har en exteriör jag gillar och underbart psyke, så hoppas att han blir hållbar nog med tiden och lagom träning.
Han är e:Kaiser u:Famous ue:Fax, uppf: Lööfs araber, och förmedlad genom Prinsens araber :)

Såhär ser han ut!

 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

vad synd att du inte kund ha kvar Elsa! :(
Men guh, vilken snygging du har hittat! :love:
Hoppas vi får se mycket mer av er :)
 
Sv: Era distanshästar *bildtråd*

Tack, han ska bara gå igenom besiktningen på onsdag nästa vecka så håll tummarna för mig! Sen blir det foton i mängder kan jag tänkta mig ;)
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: mars
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: Miiikaela_
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 085
Senast: BornAgain
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 117
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp