Ert bästa Hundnamn?

Sv: Ert bästa Hundnamn?

mina hundar har hetat/heter

NONNA
ABBE
SKIDI (kort,uttal, man skall inte dra ut på nån vokal,finska för ordet slyngel,eller nåt liknande)

vår bernervalp fick namnet BOO, lite svårt,då det inte är 2stavigt,men han liknar en boo,kunde inte hjälpas;)
 
Sv: Ert bästa Hundnamn?

Ju fulare och mer opassande, desto roligare tycker jag:rofl:
Varför inte Frank eller Bosse?!

Inte för att göra någon lessen, men personligen tycker jag inte att Buster, Pluto med mera är särskilt fantasifullt...Men smaken är som sagt som baken!!!=)

..wtf?!
Sa du tycker vi ska byta namn pa varan Frank o varan Buster, vavavavavava? :devil: :rofl:

Steenky ar ju ett underbart namn.. eller hur? (makens hund) :idea:

Sjalv gillar jag koncisa namn, Kaiser (Kais), Baltazar (Batzo), Arja, Surry (tankte dopa min tik till det efter morfars fars schafertik) Adell, Max, Virra, Wika.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Spinoff från annan tråd. Jag får eksem när folk kallar sina hundar för Hobbe. För mig är det inget hundnamn eftersom Hobbe är en tiger.
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 949
Senast: Sel
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 803
Senast: Seabaz
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
278
  • Artikel
Hästnyheter Idag är det ju första april och vi på Hippsons redaktion har samlat de bästa hästiga aprilskämten vi kunde hitta i år. Har vi missat något?
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp