Ert bästa Hundnamn?

Sv: Ert bästa Hundnamn?

mina hundar har hetat/heter

NONNA
ABBE
SKIDI (kort,uttal, man skall inte dra ut på nån vokal,finska för ordet slyngel,eller nåt liknande)

vår bernervalp fick namnet BOO, lite svårt,då det inte är 2stavigt,men han liknar en boo,kunde inte hjälpas;)
 
Sv: Ert bästa Hundnamn?

Ju fulare och mer opassande, desto roligare tycker jag:rofl:
Varför inte Frank eller Bosse?!

Inte för att göra någon lessen, men personligen tycker jag inte att Buster, Pluto med mera är särskilt fantasifullt...Men smaken är som sagt som baken!!!=)

..wtf?!
Sa du tycker vi ska byta namn pa varan Frank o varan Buster, vavavavavava? :devil: :rofl:

Steenky ar ju ett underbart namn.. eller hur? (makens hund) :idea:

Sjalv gillar jag koncisa namn, Kaiser (Kais), Baltazar (Batzo), Arja, Surry (tankte dopa min tik till det efter morfars fars schafertik) Adell, Max, Virra, Wika.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Spinoff från annan tråd. Jag får eksem när folk kallar sina hundar för Hobbe. För mig är det inget hundnamn eftersom Hobbe är en tiger.
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 878
Senast: Sel
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 647
Senast: Seabaz
·
  • Artikel
Hästnyheter Idag är det ju första april och vi på Hippsons redaktion har samlat de bästa hästiga aprilskämten vi kunde hitta i år. Har vi missat något?
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det var en tuff runda i dagens 1,60-klass i Riyadh. Av 32 starter var det endast sju som tog sig till omhoppning – däribland båda...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp