Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2024

På ett twitterkonto som hör till en medarbetare på Israeliska KAN (som väl är kanalen Eurovision sänds på) så verkar personen i fråga nära på trakassera bla. Nederländernas artist och delegation på sätt jag inte riktigt räknat med.
 
På ett twitterkonto som hör till en medarbetare på Israeliska KAN (som väl är kanalen Eurovision sänds på) så verkar personen i fråga nära på trakassera bla. Nederländernas artist och delegation på sätt jag inte riktigt räknat med.

Jag förstår inte vad du menar. Vem trakasserar Nederländerna? Den Israeliska delegationen?

Det har varit "gnabb" mellan Joost och israelerna under veckan läste jag nånstans. SVT tror jag.

I kommentarsfält på Insta skriver folk att nån/några i den Israeliska delegationen sagt något om Joosts föräldrar och att det var därför incidenten skedde. Men ingen kan ju ge en källa på det.
 
Min sambo är ju inte så intresserad så han ser bara på finalen men jag tvingar han att se mellanakterna från semifinalerna för jag tycker att man ska se dom.
Så vi har precis sett introt och mellanakterna från igår
 
Jag förstår inte vad du menar. Vem trakasserar Nederländerna? Den Israeliska delegationen?
Jag vet inte om han per automatik hör till delegationen, trots att han verkar vara journalist och jobba för KAN. Men ja, Dov Gil-Har heter han så det går att söka på. Rätt konfrontativ klipp återfinns.
 
Min sambo är ju inte så intresserad så han ser bara på finalen men jag tvingar han att se mellanakterna från semifinalerna för jag tycker att man ska se dom.
Så vi har precis sett introt och mellanakterna från igår
Det är väl det man gärna hoppar över. Stackars P.
 
Nederländerna stoppas från att delta i kvällens jurygenrep då utredningen inte är klar än. Juryn kommer att få se uppträdandet från semi 2 istället.
 
Säkert någon här i tråden som vet, varför är vissa länder redan garanterade final plats sen innan?

Kollar ikapp baklänges, ser första delfinal nu ikväll ^^
 
Tv medarbetaren ska enligt holländska medier fält fula kommentarer om hans döda föräldrar, och att han reagerat på det.
 
Tv medarbetaren ska enligt holländska medier fält fula kommentarer om hans döda föräldrar, och att han reagerat på det.
Jo, läste också det. Vet inte sanningshalten i det, med baserat på videoklippet där personen är provokativ skulle det inte förvåna mig (annars hade jag bara avfärdat det helt pga låter för extremt)
 
Jag förstår inte vad du menar. Vem trakasserar Nederländerna? Den Israeliska delegationen?

Det har varit "gnabb" mellan Joost och israelerna under veckan läste jag nånstans. SVT tror jag.

I kommentarsfält på Insta skriver folk att nån/några i den Israeliska delegationen sagt något om Joosts föräldrar och att det var därför incidenten skedde. Men ingen kan ju ge en källa på det.

"United by music" börjar redan kännas lite ihåligt som ESCs permanenta slogan. :cautious:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 347
Senast: Tonto
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 280
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
529
· Visningar
14 401
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
496
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Tips för att reda ut hår
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp