Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2024

15 länder tävlar idag men det är 18 som uppträder. Ikväll är Sverige, Tyskland och Storbritannien med. Det är ju nytt för iår att dom också får uppträda på scen i semifinalerna. Dom är ju redan direktkvalificerade.
 
Jag är så peppad för kvällens semifinal! Mest för själva showen! Petra Mede! Mellanakterna! Introt! Ikväll tittar jag och dottern nerbäddade i sängen!
 
Det är tur att det startar så sent som det gör, för jag har ett jobbrelaterat webinar tidigare på kvällen. Behöver inte missa något av det...
 
Det är tur att det startar så sent som det gör, för jag har ett jobbrelaterat webinar tidigare på kvällen. Behöver inte missa något av det...

Och jag tycker att det startar alldeles för sent! Brukar sova kl. 21... Det blir en sömnig dag imorgon!
 
Jag är taggad! Det är så kul att det är igång igen, trots viss dåligt eftersmak på grund av allt runt omkring med ökad hotnivå, israel med mera.

Jag tycker också att det är roligt att dom direktkvalificerade länderna får vara med och uppträda i semifinalerna så dom får samma förutsättningar som dom andra!
 
Jag är taggad! Det är så kul att det är igång igen, trots viss dåligt eftersmak på grund av allt runt omkring med ökad hotnivå, israel med mera.

Jag tycker också att det är roligt att dom direktkvalificerade länderna får vara med och uppträda i semifinalerna så dom får samma förutsättningar som dom andra!

Jag är supertaggad! Speciellt efter att ha lyssnat på en poddintervju med Petra och Edward!
 
Nu har mannen tänkt om och tar siesta nu när han kommer hem. Så han kommer inte behöva lika många timmar i natt.
Mest för att han sov så illa i natt och fick för få timmar och nu är aptrött... Men som sagt positivt för mej för då är han ändå vaken sent igen ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 338
Senast: Tonto
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 209
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
13 899
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
468
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp