Game of Thrones säsong 7

Ska det komma en säsong 8 av serien också eller är detta finalen? Känns rätt kort i så fall med bara två avsnitt kvar :p
 
Kommer nog bli bättre när de gör avsnitten längre när serien är på väg mot sitt slut. Längtar redan att få se en Game of Thrones-kortfilm! :D
 
Jag väntar gärna om det är det som krävs för att sista säsongen ska hålla riktigt bra kvalitet! Hade inte velat att de skulle stressa och sen blir allt skit..

Jag såg förövrigt om alla säsongen nu inför denna. Riktigt nice!
Det håller jag självklart med om :). Känns mest segt att behöva vänta så länge, men kvalitet går såklart före.
 
Jag såg också om alla tidigare säsonger inför denna :) och man lär väl göra det igen om det ska dröja ända till 2019 innan nästa kommer :rofl:
 
Alltså :arghh::crazy::eek::nailbiting:

Nu är allt kört! Fy fan!
Satt hemma och skrek!

Det var visserligen ganska förutsägbart hur det skulle sluta, men ändå satt jag med hjärtat i halsgropen och hoppades in i det sista att drakarna skulle klara sig undan.
Men jag har sett en bild på night king ridandes en drake m blå ögon och så blir det ju också.
 
Förresten, någon mer ön jag som blev så jävla rädd när björnen attackerade? Jag satt i soffan och pt frukost, blev så överraskad att jag höll på att kasta maten över hela lägenheten :laugh:
Flög säkert en meter upp i luften :rofl:
 
Jag dööööööör!!!! Blev 1. Mysigt glad när tough crowd bondade med varann på vandringen, 2. Livrädd när Björnen dök upp, kastade också typ mat på mig själv (tallrik på magen och datorn i knät, halvliggandes i soffan), 3. Ooops, ganska mycket snözombies där helt plötsligt, detta kommer svida. 4. Men vem omvände den första white walker? Vem var liksom först, Jon borde döda hen, eller är det en hönan/ägget-situation vi har här nu? 5. Draken! :cry::cry::cry: . 6. Mysigt glad igen över lite sparkles mellan Jon och Dany. 7. KOMMER DRAKEN SPRUTA IS NU? Ser framför mig en Harry Potter vs Voldemort fast mellan drakarna, och is och eld istället för trollstavsljus.
 
Jag dööööööör!!!! Blev 1. Mysigt glad när tough crowd bondade med varann på vandringen, 2. Livrädd när Björnen dök upp, kastade också typ mat på mig själv (tallrik på magen och datorn i knät, halvliggandes i soffan), 3. Ooops, ganska mycket snözombies där helt plötsligt, detta kommer svida. 4. Men vem omvände den första white walker? Vem var liksom först, Jon borde döda hen, eller är det en hönan/ägget-situation vi har här nu? 5. Draken! :cry::cry::cry: . 6. Mysigt glad igen över lite sparkles mellan Jon och Dany. 7. KOMMER DRAKEN SPRUTA IS NU? Ser framför mig en Harry Potter vs Voldemort fast mellan drakarna, och is och eld istället för trollstavsljus.
Vilken jävla bra sammanfattning :D
 
Jag dööööööör!!!! Blev 1. Mysigt glad när tough crowd bondade med varann på vandringen, 2. Livrädd när Björnen dök upp, kastade också typ mat på mig själv (tallrik på magen och datorn i knät, halvliggandes i soffan), 3. Ooops, ganska mycket snözombies där helt plötsligt, detta kommer svida. 4. Men vem omvände den första white walker? Vem var liksom först, Jon borde döda hen, eller är det en hönan/ägget-situation vi har här nu? 5. Draken! :cry::cry::cry: . 6. Mysigt glad igen över lite sparkles mellan Jon och Dany. 7. KOMMER DRAKEN SPRUTA IS NU? Ser framför mig en Harry Potter vs Voldemort fast mellan drakarna, och is och eld istället för trollstavsljus.
Passar på att svara på nr 4. att den första White Walkern skapades av skogens barn när människorna intog westeros och krigade mot dem. Skogens barn skapade dem som ett vapen mot människan. Det framgick i en av Brans tillbakablickar från, kan det ha varit förra säsongen? :).
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 068
Senast: Fiorano
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
305
Senast: Hellhound
·
Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
421
Senast: Sasse
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 611
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp