Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag var där igår och kom hem med:

- Silverfärgade boots som ser ut som de från Catago, fanns även i guld och brons.
- Ett fleecetäcke med kryssgjordar
- Ett exemtäcke
- Hinkar
- Ridstrumpor
- En turkos munkjacka
- Reflexboots

Vågade inte köpa benskydd eftersom att jag inte visste hur storlekarna var men det fanns en del, dock inte Catagoskydden :/. Fanns dock en annan modell, typ BoT-stuket samt senskydd från Haglunds.

Fanns även schabrak + matchande huva från Catago för en struntsumma, mycket täcken och fina träns, fanns ett svart träns med bred nosgrimma och swarowskipannband i blått och svart som var jättefint!

Hade tänkt köpa reflexer också men de var inte billigare än på ett annat billigt hästvaruhus så jag skippade det, orkade inte släpa hem något som jag lika gärna kan köpa hemma och tur var väl det för jag fick sitta med den stora ullareds-bagen som ser ut som en liksäck i knäet hela vägen hem.. :banana:

Är dock lite besviken på att jag inte hittade några bling-pannband!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Är det någon som har koll på om Catago bootsen i guld finns med svart "tyg" eller om det bara är silverbootsen som har svart?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

70 kr tror jag catago bootsen kostade :)

Hur går det med pållen och flytten förresten? Du får uppdatera i våran tråd:)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

*KL*

Jag köpte det där "golden stripe" skrittäcket förra hösten, för under hundralappen (!) o är supernöjd!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Attans också, de va de jag hade för mig också! De va därför jag inte köpte dom på GHS förra året! :(

Blir ju apfult tillsammans med i övrigt svart utrustning!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

De va ett tag sedan men nu är de framrotat. Jag köpte ett BoT täcke och till det fantastiska priset 1200.- Ordinarie pris är 2899.-!!! JAg är supernöj!

1-206-003_178247954.jpg

sämsta bilden ever gör nya i morogn =)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag är nästan hundra på att det är brunt tyg på dom guldiga och bronsiga. Jag kollade extra noga för annars hade jag köpt dom i brons oxå.

När jag googlade på Catagobootsen så är guld och brons med brunt tyg så ja, du har nog rätt... :/

Dock är väl bootsen på Gekås inte från just Catago men dom är ju exakt likadana i övrigt så färgen på tyget är nog också likadant.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Ahhh de i brons var ju faktiskt fina! Vet ni vilka stl de fanns i?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Perfekt, tack :) Är de "normala" i stl tycker ni? Brukar köpa xfull till den store pojken, de passar oftast perfekt men nångång har de känts på gränsen till förstora.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

ingen som kan tänka sig att köpa ett par boots o skicka tikll mig? Om någon bor i närheten
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Har Catago bytt färg på sina boots? Jag hade de bronsfärgade med svart kant till min ponny som hagskydd.
OT. Men Catagobootsen fungerade INTE som hagskydd de vart super tunga och vrängde sig så de åkte i sopen.
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 133
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
150 397
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp