Bukefalos 28 år!

Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Dom Ö&B och Rusta vi har i närheten har lagt ner sina hästavdelningar för flera år sedan....
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Men suck, jag pratar inte om hästprylar, pratar rent allmänt, typ hygienartiklar.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Åhh, ser en liten skymt av ett goldstripe täcke!! Någon som vet om de är äkta å va de kostar?:)

Jag var där för rätt länge sedan nu och då var det iaf oäkta golden stripe. Var tunnare fleese, men jag köpte skrittäcket för under hundralappen iaf. Känns halvt otroligt att de har äkta golden stripe nu, tyvärr.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

De var inte äkta för 1½ v sen när jag var där. Var vanlig fleece.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Men suck, jag pratar inte om hästprylar, pratar rent allmänt, typ hygienartiklar.

Solstråle ;)

Än en gång; ÖB och Rusta finns inte överallt. Och är man i Ullared redan så kan man ju lika gärna handla där :grin:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Nej, du får inte ställa prisfrågor. RING till varuhuset istället?!

Oavsett vad så är det nog billigare att köpa hemma än på GeKås, såvida man inte bor i Ullared. Bensin kostar ju pengar så du kommer ju inte gå särskilt mycket plus.
Nu lär du köpa annat också, men jaja.

Okej, FÖRLÅT DÅ?!

Nu undrade jag inte om du trodde att det var billigare eller inte så ditt "nog" är totalt ointressant. Givetvis åker jag inte dit för att jag inbillar mig att jag ska gå plus när jag ska handla, men är det billigare på Gekås än vad det är på Lantmännen så köper jag det självklart hellre på Gekås när jag ändå ska dit. Sen vad som är billigare eller inte i schampoväg och om det går att handla på Rusta eller ÖB är väl totalt ointressant i en tråd som handlar om hästutrustning?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Det finns krafft blå mineraler, kommer dock inte ihåg pris, tror de va lite billigare.

Okej, tack så mycket! Då vet jag i alla fall att det finns, får jämföra priset när jag kommer dit och se om det är värt att släpa hem det. Det är mycket som ska få plats i bilen :banana:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Du som är relativt ny här med få inlägg borde kanske läsa på forumreglerna lite så du vet vad som gäller. :idea:

Det är ett diskussionsforum, jag får diskutera schampo om jag vill. Vad vet du, kanske jag använder vanligt "människo-schampo" på hästarna? :grin:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Du som är relativt ny här med få inlägg borde kanske läsa på forumreglerna lite så du vet vad som gäller. :idea:

Det är ett diskussionsforum, jag får diskutera schampo om jag vill. Vad vet du, kanske jag använder vanligt "människo-schampo" på hästarna? :grin:

Kopierat från forumreglerna:
"För att forumet ska bli trivsamt och användbart för alla besökare skall du följa allmän netiquette (nät-etikett). Kort sagt innebär detta att man ska bete sig korrekt och vettigt även på Internet. Var vänlig och korrekt gentemot andra och gå aldrig till personangrepp"

hmmm...:grin:
 
Senast ändrad:
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Men det kunde väl inte jag veta, eller..... :)

Men hur som helst... jag ska dit på fredag.... ÄNTLIGEN.... det är 1 år sen sist.....
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Du som är relativt ny här med få inlägg borde kanske läsa på forumreglerna lite så du vet vad som gäller. :idea:

Det är ett diskussionsforum, jag får diskutera schampo om jag vill. Vad vet du, kanske jag använder vanligt "människo-schampo" på hästarna? :grin:

Men ge dig :mad:

Kom inte hit å förstör en tråd där folk har varit hjälpsamma och har en trevlig ton till varandra.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Så äktheten sitter bara i tjockleken, var går gränsen egentligen om det är oäkta eller äkta? :p

får man äkthetsbevis tro :angel:

jag älskar mitt tjocka domani, ändrar inte passform dom mitt gamla hööks gjorde, och då vara hööks ändå inte supertunt!!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Äkta Golden Stripe är väl ett visst märke och i ull. Sen har många gjort samma färger men fleecetäcke i stället vad jag vet :)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag har fått för mig att horeware är orginalet men när jag googlar får jag inte fram det.hmm
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 173
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
982
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
150 557
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp