Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja gud :D

På buke skrev någon (det var nog inte du :angel:) en gång att folk som inte kan gå i klackar ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS!

:laugh:

Jag kan nog komma på en eller ett par saker som jag rankar som värre.

Jag kan också komma på en eller ett par (eller några miljoner:angel:) saker som är värre, dock tycker jag fortfarande att det ser för jäkla illa ut när tjejer staplar fram i alldeles för höga klackar och inte behärskar tekniken. Jag skulle däremot aldrig kommentera det inför den stackars tjejen. Been there, done that liksom:D
 
Jag kan inte gå i högklackat. Om jag har högklackat på mig ramlar jag och riskerar att slå mig fördärvad!
Junior Pethead
Det är lätt hänt! :)

Sen finns det tjejer som tycker om att ha det på sig men kanske inte riktigt har fått in snitsen i hur man går med dem på. Då är det onödigt att håna och häckla. Man ska ju ha på sig det man känner sig fin i tycker jag :).
 
Det är lätt hänt! :)

Sen finns det tjejer som tycker om att ha det på sig men kanske inte riktigt har fått in snitsen i hur man går med dem på. Då är det onödigt att håna och häckla. Man ska ju ha på sig det man känner sig fin i tycker jag :).
Jag har dålig balans på grund av en cp-skada och därför är det viktigt för mig att jag går i stadiga och fotriktiga skor. Om det finns någon speciell teknik för att gå i högklackat låter jag vara osagt. Det känner jag inte till, men ingen tjej ska behöva bli hånad för att hon inte hsr fått in tekniken eller som jag har för dålig balans.
Junior Pethead
 
På samma ämne, stör mig på att jag inte kan gå snyggt i stillietto klackar och kan heller inte träna på det för då stirras och fnissas det :(

SÅ illa går jag inte :p
 
Jag stör mig på människor som inte kan låta bli att ge hundarna av sin mat när hundarna sitter och tigger vid bordet. Ni lät för sjutton hundarna att tigga, begriper ni inte det? Resultatet blir en fet hund som blir så tung att den knappt orkar gå! Här är ett exempel:
http://www.expressen.se/nyheter/fet-hund-fros-fast-i-trottoaren/
Junior Pethead

Mina hundar får tigga hur mycket de vill, och visst lönar det sig. :angel:
Den fredagsstörningen bjuder jag på! ^^
 
Jag stör mig på människor som inte kan låta bli att ge hundarna av sin mat när hundarna sitter och tigger vid bordet. Ni lät för sjutton hundarna att tigga, begriper ni inte det? Resultatet blir en fet hund som blir så tung att den knappt orkar gå! Här är ett exempel:
http://www.expressen.se/nyheter/fet-hund-fros-fast-i-trottoaren/
Junior Pethead
En hund blir inte automatiskt fet av att få "människomat". Det beror helt på vilken sorts mat och framför allt hur mycket. Det du länkar till handlar om något helt annat.

Om min hund kommer fram och blir nyfiken på vad jag äter så ger jag honom alltid någonting om inte allt jag har är toksaltat eller dåligt för honom på annat sätt. Hans mage mår bra av att få hantera olika saker och jag tycker inte det är något problem alls att han tigger.
 
Jag stör mig på människor som inte kan låta bli att ge hundarna av sin mat när hundarna sitter och tigger vid bordet. Ni lät för sjutton hundarna att tigga, begriper ni inte det? Resultatet blir en fet hund som blir så tung att den knappt orkar gå! Här är ett exempel:
http://www.expressen.se/nyheter/fet-hund-fros-fast-i-trottoaren/
Var får du allt ifrån? Min hund är slimmad, jag har för övrigt haft flera hundar, alla slimmade o fått människomat då o då. Ingen har tiggt vid bordet, de har legat avslappnade till jag ställt ner tallriken på golvet o sagt vassego.
 
På samma ämne, stör mig på att jag inte kan gå snyggt i stillietto klackar och kan heller inte träna på det för då stirras och fnissas det :(
Jamen exakt det här. Hur fan ska nån våga gå ut och öva upp sina högklacksskills om man blir superdissad innan man går jättebra liksom? Total idioti.
 
Det är lätt hänt! :)

Sen finns det tjejer som tycker om att ha det på sig men kanske inte riktigt har fått in snitsen i hur man går med dem på. Då är det onödigt att håna och häckla. Man ska ju ha på sig det man känner sig fin i tycker jag :).

jag hade en kollega på ett jobb en gång i forntiden som alltid hade högklackat, det var helt naturligt för henne och hon var så himla elegant och ledig i dom jämt - enda gången som hon inte gick snitsigt var när vi var på kickoff och hon tog på sig typ gympaskor och försökte ta sig fram normalt - det gick inte. Jag är fortfarande fascinerad typ 25 år senare
 
Jag stör mig på människor som inte kan låta bli att ge hundarna av sin mat när hundarna sitter och tigger vid bordet. Ni lät för sjutton hundarna att tigga, begriper ni inte det? Resultatet blir en fet hund som blir så tung att den knappt orkar gå! Här är ett exempel:
http://www.expressen.se/nyheter/fet-hund-fros-fast-i-trottoaren/

Mina hundar brukar få människomat om vi får något över som passar hundarna.
ingen av dom är fet - den ena är lite för smal egentligen och den andra motionerar sig själv så mycket att hon inte blir fet trots att hon är kastrerad
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 166
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 719
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 288
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp