Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom viss förvirring uppstod i förra leken undrar jag om man får rösta på sig själv eller inte?

(Inte för att jag tänkt göra det alltså)
Regler är till för att följas och det som inte står är en gråzon som inte bör överträdas....
:sneaky:


men ja det är ok, men börjar jag se en tendens till att alla ondingar börjar göra det så kanske jag ändrar mig....
 
du får en chokladgroda!
Tack :D
tumblr_lxegd2uFQL1r34jnp.gif

Jag fick professor McGonagall, vad fick ni andra??
 
Jag har hittat hit, även om jag typ fick attackera väggen tre gånger. :( Skyller på mitt ursega internet, så håll tummarna för att det är bättre imorgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 024
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 416
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 927
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 731
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp