Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det hade med inlägget med lobelia att göra minns inte exakt men tror det var något att du om du varit tvilling velat prata med tvillingen först och @FiaM skrev ju också något om att ha sett det å så passade ni ju in i tvillingrollen i övrigt också tyckte rättt lika och misstänkte inte varandra.

Tyckte rätt lika och misstänkte inte varandra? Jag dog ju dag 2 ???
 
Tyckte rätt lika och misstänkte inte varandra? Jag dog ju dag 2 ???

Nej du dog natt två, både du och fiaM skrev lite åsikter om folk efter dagdeadline bla var ni överenns om att ni trodde jag var god :D

Letade upp inläggen. Sedan resonerade ni ju liknande i övrigt också.

Alla känner ju att dom kommer dö i natt .. Så

Niyama har jag som god, hon verkar ju ha information som riktade blickarna mot Artline och på så sätt fick vi ut tjuven.. Mkt Bra!! Hade jag varit inne vid DL hade jag oxå givetvis ändrat min röst och följt Niyamas teori.

GA - där följer jag oxå Niyamas teori om att hon var snabb att följa upp om Artline så henne har jag oxå åt det goda hållet.

Tycker oxå Mirtai alltid spelar skumt oavsett god eller ond :confused: Svårt att veta var man har Mirtai

Lobelia.. som sagt det har jag redan skrivit om- Henne kan vi ta i morgon eller senare om det finns fler onda roller som är viktigare att få ut och som någon är säker på.

Ska läsa lite mer ordentligt nu så jag återkommer med resten.. OM denmktmeräldregamlatantentusenggrmeränvaddukansägaihelauniversum kan sluta med sitt OT-tjafs nu.
Sista gänget, nu ska jag på date med min kudde!

LenaH har jag lite svårt att greppa, det är förvisso tidigt i leken än så länge och hon har skrivit att det är lite rörigt i livet utanför den här bubblan vilket kan spela in så jag tror att jag ger henne någon dag till innan jag klurar vidare här. Noterar hennes diskussion med Lilltess men kan inte riktigt komma fram till vad den betyder, om något.

Blacksmithfarm ger mig ett intryck av att aktivt leta. Frågar och funderar en hel del. Tror först att Lilltess har siat LenaH som god men tar tillbaka det efter en diskussion, jag noterar det men det behöver inte betyda mer än att hon läste fel eller gjorde en feltolkning.

glömmerallt är också en som ger intryck av att leta, har mycket samma tankar som Niyama vilket jag för tillfället tycker talar till hennes fördel. Var även tillsammans med Niyama drivande i lynchen av Artline och även det gör att jag gärna vill sätta henne åt det godare hållet.

Habina har jag lite funderingar kring just nu. Dels tycker jag att hon inte är lika mycket på hugget som hon kan vara och lite även på grund av Lobelias röst vid förra DL då hon röstade på Lilltess med en motivering som jag tycker hade passat bättre på Habina. Jag vill inte sätta Habina åt något håll än men jag håller ögonen öppna här.

quater4ever har många inlägg men tillför inte så mycket till leken utan det är mycket röstlistor och kommentarer. Det här gör att jag kommer att hålla ögonen även på henne.

Niyama var den som drog igång och verkligen pushade för att vi skulle få ut Artline idag. Eftersom jag starkt betvivlar att någon på den onda sidan skulle göra en sådan sak så medvetet som hon gjorde det sätter jag henne som god.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 562
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 798
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 598
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp