Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
images

Jag fortsätter på temat kokos:D
Denna får största HISSEN man kan få:love::love::love:
 
För att spinna vidare på kokosfrågan så är kokos-blåbär ny smak på Red Bull. Jag har köpt men inte smakat än. (Dock lite skeptisk eftersom jag inte är så förtjust i blåbär :nailbiting: )
Letar efter Celsius nya kokos-ananas :d

Kan passa på att hissa Pipers chips Cheddar&onion. Härligt krisp och mycket bra smak. Stor HISS!
 
Provade nya sojaburgaren på max. Den får varken hiss eller diss. Smakade helt okej men burgaren var för liten i förhållande till brödet och det var för mycket dressing.
 
Hiss på Crispy no chicken från Max!
Super krispig burgare jättegott med siracha sås och fräsch

Bara jag som stör mig på att namnet syftar på vad den inte innehåller istället för vad den faktiskt innehåller? Är innehållet så frånstötande eller oaptitligt att man inte vill skylta med det (obs, sarkasm)? Vad är det för fel med Crispy bean burger eller vad det nu är för nåt i den? Det låter väl gott med crispy bean burger? Det tycker jag iaf. Crispy no chicken hade ju faktiskt lika gärna kunnat vara gjord av nötkött, fisk eller vad som helst utom just kyckling?

Jag tycker att det är tråkigt med negativ marknadsföring istället för positiv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 076
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 362
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 913
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp