Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väldigt menlös smak... var tvungen att googla vad den skulle smaka..
Fanta med en touch av cola. Mycket konstigt!
Diss!
 

Bifogade filer

  • Fanta Mezzo.rendition.598.336.PNG
    Fanta Mezzo.rendition.598.336.PNG
    9,9 KB · Visningar: 100
ÄR den verkligen god? Smakar den inte bara kokos? (Jag har inte vågat smaka än, tänker mig hela munnen full med kokos som bara inte går att svälja ner :nailbiting:)

Den är god om man tycker om kokos (så ja, i mitt tycke eftersom jag älskar kokos :love:). Det är inte det enda den smakar, men kokos-smaken är påtaglig, så är du inte ett fan av den så är det nog bättre att avstå. ;)
 
Jag har ingen bild att bjuda på men vill hissa fisk tacosen på terminal 5:s (på Arlanda) food court!!
God fisk, fräsch sallad och grönkål, riktigt bra kryddor. Mums!
 
Okej hörrni, jag ger mig.

Den här VAR väldigt god! Den får en solklar hiss! :D

Den är enormt god! Och jag gillar inte ens kokos :laugh:
Jobbar i norge 3 veckor nu och hittade en kokos choklad här också (som såklart var betydligt dyrare), men den var en riktig besvikelse :down: Jag saknar marabou!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 071
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 318
Senast: MiaMia
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 913
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp