Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
blogger-image--230871803.jpg
Vet väl inte om de är så himla nyttiga egentligen men goda som bara den sa saltjunkin och knaprade i sig en till. HISS riskakeflaggan!
 
blogger-image--230871803.jpg
Vet väl inte om de är så himla nyttiga egentligen men goda som bara den sa saltjunkin och knaprade i sig en till. HISS riskakeflaggan!
Vill också hissa dom! Tur testagram finns annars hade jag vart skeptiskt och hade nog inte köpt dom :p
 
Fet diss på jamie´s itelian vid stureplan, klängig servitör, detta vandrade in efter mycket om och men. Köttet var bra grejen runt benet var stenhård och smakade just ingenting. Den minimala salladen ( jag fick bara gröna stickor, lånade denna bild från nätet) som hörde till bestod av oidentifierbara ljusgröna rivna grönsaksstrimlor som smakade lätt rå potatis och dressingen smakade inte heller mycket.

Överreklamerat! inte mitt val att gå dit men i bland måste man kompromissa med sina vänner.


jamie-s-kitchen.jpg

Jag har besökt två Jamie-restauranger i London och jag kan säga att Jamie's Italian var hyfsat dåligt där också. Maten var otroligt god (annan meny än här i Sverige) men jag och min kompis blev ganska illa behandlade för att vi kanske inte var klädda "fint" nog (det är ju liksom inte en mångstjärning restaurang vi snackar om här..) och vi delade på efterrätten.. Jag råkade dock ge en saftig dricks då jag inte fattade att jag skulle trycka in beloppet själv utan bara fick kortterminalen kastad på mig typ. Tur att min kortkod på den tiden började på en nolla!
 
Köp inte Ica's riskakor med äppelsmak & Kanel. DISS. Mjäkig smak, i princip ingen kanelsmak alls, och känns helt sockerklibbiga ungefär som kalaspuffar.. Trots det har dom lägre kcal innehåll än ex ostriskakor så det är väl lite bra, men det täcker inte upp. Den får inte ens nån bild, det förtjänar den inte :down:

Vidriga!!!!
 
blogger-image--230871803.jpg
Vet väl inte om de är så himla nyttiga egentligen men goda som bara den sa saltjunkin och knaprade i sig en till. HISS riskakeflaggan!

Hissar dom jag med, galet goda! Hur nyttiga de är på en skala vet jag inte, men jag skulle gissa på att det kanske inte är supernyttigt att smälla i sig ett helt paket på en kväll..:angel:
 
Jag har besökt två Jamie-restauranger i London och jag kan säga att Jamie's Italian var hyfsat dåligt där också. Maten var otroligt god (annan meny än här i Sverige) men jag och min kompis blev ganska illa behandlade för att vi kanske inte var klädda "fint" nog (det är ju liksom inte en mångstjärning restaurang vi snackar om här..) och vi delade på efterrätten.. Jag råkade dock ge en saftig dricks då jag inte fattade att jag skulle trycka in beloppet själv utan bara fick kortterminalen kastad på mig typ. Tur att min kortkod på den tiden började på en nolla!
För att balansera ut lite måste jag flika in att Jamie's i Glasgow är kanon, både vad gäller service och mat! Jag har varit där minst 10 gånger de senaste 5 åren och aldrig varit missnöjd. Men de är ju individuellt styrda allihop, så det kan ju vara så enkelt som att Glasgow-restaurangen är bättre ledd än de du och @emlem provat :)
 
Jag vill hissa spelet Cards Against Humanity. Det finns visserligen bara på engelska, men det är ett hysteriskt roligt och enkelt spel som passar både med och utan alkohol! :angel: Åldersgränsen ska man dock ta hänsyn till, då där är en del vuxenord, uttryck och saker som små öron inte bör höra.

41164wOO6ZL.jpg
 
Jag vill hissa spelet Cards Against Humanity. Det finns visserligen bara på engelska, men det är ett hysteriskt roligt och enkelt spel som passar både med och utan alkohol! :angel: Åldersgränsen ska man dock ta hänsyn till, då där är en del vuxenord, uttryck och saker som små öron inte bör höra.

41164wOO6ZL.jpg

Fy fan, jag döööör! :rofl: Det där måste jag skaffa till nästa Buke-träff! :up: :up:

Tydligen är det på g med en version på svenska också.
 
Jag vill hissa spelet Cards Against Humanity. Det finns visserligen bara på engelska, men det är ett hysteriskt roligt och enkelt spel som passar både med och utan alkohol! :angel: Åldersgränsen ska man dock ta hänsyn till, då där är en del vuxenord, uttryck och saker som små öron inte bör höra.

41164wOO6ZL.jpg
Med lite sprit i kroppen så blir det ännu mer fantastiskt! :rofl::love:
 
De är en hiss, men försiktig. Den är GOD, de chipsen som smakade något smakade gudomligt (dock ingen direkt ostsmak) men jag fick nog en dålig påse med chips som inte smakade något med i blandningen.
Så om alla andra påsar är bra är det en megahiss.

jävla buke låter mig inte lägga in en bild! mvh SÅ JÄVLA UPPRÖRD
 
Jag kan inte hitta produkterna på OLW:s hemsida, vet du vad sorterna heter?
Hittade inte jag heller! Var visst något samarbete för välgörenhet.
Grillad Paprika (alla har rätt till fredagsmys)
Chipolete cheese (alla har rätt till trygghet)
Capricciosa chips (alla har rätt till gemenskap)

Jag köpte mina på netto
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
42 741
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 877
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 031
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 925
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp