Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade inte jag heller! Var visst något samarbete för välgörenhet.
Grillad Paprika (alla har rätt till fredagsmys)
Chipolete cheese (alla har rätt till trygghet)
Capricciosa chips (alla har rätt till gemenskap)

Jag köpte mina på netto

Men åh! Jag vill verkligen prova Chipotle cheese :d De andra två är jag mer skeptisk till. Grillad paprika kan jag tänka mig om det är lite chiliaktig smak på den. Capricciosa är jag högst tveksam till eftersom jag inte gillar den pizzasorten.
 
Men åh! Jag vill verkligen prova Chipotle cheese :d De andra två är jag mer skeptisk till. Grillad paprika kan jag tänka mig om det är lite chiliaktig smak på den. Capricciosa är jag högst tveksam till eftersom jag inte gillar den pizzasorten.

Jag tror de flesta är skeptiska till den sista! Ska nog prova i vilket fall :p
Som sagt var chipotle riktigt god, jag hoppas att min påse bara var något fel på. För de förtjänar att köpas igen
 
Och just det! Jag vill extremt jättemycket dissa att OLW:s dip Cheese & chili inte längre går att hitta på vare sig Willys, Ica eller Citygross här i kommunen :mad:
 
Jag tror de flesta är skeptiska till den sista! Ska nog prova i vilket fall :p
Som sagt var chipotle riktigt god, jag hoppas att min påse bara var något fel på. För de förtjänar att köpas igen

Jag håller tummarna att de snart kommer in i någon av butikerna här i kommunen. Jag undviker gärna stormarknaderna inne i Malmö :p
 
Jag vill nästan våga hissa OWL's Capricciosachips, i alla fall jämfört med den stora dissen på Chipotle cheese :mad: Pizza smaken var väl där, men svampen slog igenom, och den andra var för stark för mig. Eller tja... de var god typ 1-2 sekunder innan munnen höll på att brinna upp. :grin: (fast ok de var lite goda, men som sagt för starka för mig)
 
blogger-image--230871803.jpg
Vet väl inte om de är så himla nyttiga egentligen men goda som bara den sa saltjunkin och knaprade i sig en till. HISS riskakeflaggan!

Var tvungen att prova och de får HISS även från mig! Någon som provat sorten med rosmarin?
 
För att balansera ut lite måste jag flika in att Jamie's i Glasgow är kanon, både vad gäller service och mat! Jag har varit där minst 10 gånger de senaste 5 åren och aldrig varit missnöjd. Men de är ju individuellt styrda allihop, så det kan ju vara så enkelt som att Glasgow-restaurangen är bättre ledd än de du och @emlem provat :)
Har varit på en annan Jamie's (den med brittisk inriktning i CG) och den var bra :up:
 
DISS Till en bekants gode man, som inte gjort sitt jobb med att betala hyran för min bekant, som därför fått en hyresskuld på 15 000:- hos KFM!

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
+
:turd: :turd: :turd: :turd: :turd:
 
Jag vill tvärdissa Bonaquas vatten med smak av fläder och citron. Jag hade missat att den var sötad med fruktsocker och det smakade vedervärdigt - som om någon hade rört ut socker i vatten. Jolmigt och sötsliskigt och inte alls så uppfriskande och gott som Ramlösas fläder och lime som är helt underbar.
 
Upptäckte samma sak med Bonaquas päron -jättesöt och konstig! :yuck: Visste inte alls att de var sötade, gäller det alla Bonaqua? Brukar inte köpa det märket men den stod närmast. Den var inte törstsläckande alls, blev snarare mer törstig. DISS!
 
Upptäckte samma sak med Bonaquas päron -jättesöt och konstig! :yuck: Visste inte alls att de var sötade, gäller det alla Bonaqua? Brukar inte köpa det märket men den stod närmast. Den var inte törstsläckande alls, blev snarare mer törstig. DISS!

Jag tycker deras "vanliga" kolsyrade vatten smakar päckel också så jag undviker allt från dem :yuck:
 
Vill fetdissa iste med orange färg på Barista. För jävla äckligt! Smakar som att man låtit tre påsar svart te dragit i vatten i 3 dagar och sen serverat det kallt :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
624
· Visningar
47 273
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 067
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp