Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
img_1785_58f90cd32a6b228970591373.jpg

Diss! Alltså snacka om att överdriva kryddningen ! Dom är alldeles mjöliga av all krydda. Dom smakar inte heller som jag tänker "grillchips" smakar dom smakar sjukt mycket barbecue ,rök och surt (?!).
Smakade hos en kompis. Instämmer, en riktig DISS på dem!
 
Äntligen provat Magnum mint -HISS! Mintglass med mintchokladöverdrag med mintcrisp i. Hoppas den kommer till Sverige :d
(Och då är jag bara nybliven mint-gillare)
Åh men åh, jag som precis blivit beroende av mintchokladglass! Nu måste jag ju prova!
 
Provade just en sådan här:

06420256014370_G1N1.jpg


Det blir en DISS från min sida. Den var alldeles, alldeles för söt och jag är av någon anledning lite allergisk mot att ett godisföretag försöker göra något "nyttigt". Jag vet inte riktigt varför, men det bara funkar inte för mig. Särskilt inte när resultatet är så sötsliskigt som det här. Jag hade dock väntat mig att se åtminstone två sorters sirap/honung/annat under cover-socker i ingredienslistan med tanke på hur söt den var, men det var väl kanske mest chokladen som gjorde det då.
 
Provade just en sådan här:

06420256014370_G1N1.jpg


Det blir en DISS från min sida. Den var alldeles, alldeles för söt och jag är av någon anledning lite allergisk mot att ett godisföretag försöker göra något "nyttigt". Jag vet inte riktigt varför, men det bara funkar inte för mig. Särskilt inte när resultatet är så sötsliskigt som det här. Jag hade dock väntat mig att se åtminstone två sorters sirap/honung/annat under cover-socker i ingredienslistan med tanke på hur söt den var, men det var väl kanske mest chokladen som gjorde det då.
Lol Coop här hemma har placerat den där i godishyllan. Känns rätt passande :p
 
Lol Coop här hemma har placerat den där i godishyllan. Känns rätt passande :p
Helt klart! De har väl kanske tänkt den som en godisprodukt då... Fast det här att de stoltserar med sötma från frukt och fröer får mig att tro att de vill marknadsföra den som något nyttigare, men det är kanske jag som är överkänslig. När jag köpte den fanns den vid kassan bland raw food-bollar och protein-barer, så det är kanske upp till varje butik hur de väljer att placera den. :idea:
 
Helt klart! De har väl kanske tänkt den som en godisprodukt då... Fast det här att de stoltserar med sötma från frukt och fröer får mig att tro att de vill marknadsföra den som något nyttigare, men det är kanske jag som är överkänslig. När jag köpte den fanns den vid kassan bland raw food-bollar och protein-barer, så det är kanske upp till varje butik hur de väljer att placera den. :idea:
Ja alltså det verkar ju som att det ska föreställa nyttigt. Tror Coop här bara råkade se igenom tramset eller gick på Cloetta-loggan :D
 
Åhh, vi stannade där och åt på väg hem idag.
Vi tog två kulor var olika smaker allihop och det var så gott!

Skrev just till maken att vi måste åka till Götlunda och käka på plats. :d Han jobbar dumt i veckan och jag tänkte tanken att åka dit själv med avkomman, men då tror jag att min glassälskande make kommer att begära skilsmässa. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
32 33 34
Svar
661
· Visningar
49 407
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 207
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 073
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp