Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Olof viktors produkter är GULD @Malibu_Stacy , deras knäckebröd och deras glass är godast ever :love:

Jag kände inte till stället eller produkterna förrän jag fick en tackpresent av en vän med marmelad, sylt, granola och fröknäcke (mat är bästa presenten för övrigt :love: ). Knäcket är gudomligt! Beroendeframkallande :d
Ser fram emot att testa hallonsylten nästa gång jag äter våfflor!
 
Jag kände inte till stället eller produkterna förrän jag fick en tackpresent av en vän med marmelad, sylt, granola och fröknäcke (mat är bästa presenten för övrigt :love: ). Knäcket är gudomligt! Beroendeframkallande :d
Ser fram emot att testa hallonsylten nästa gång jag äter våfflor!

GLASSEN, säger bara det. Senast åt jag deras passionsfruktsorbet, fyra ingredienser: passionfrukt, socker, apelsin, honung. Punkt. Smakade solsken på burk!
 
48059.png

För stor bild!!
Så fruktansvärt sötsliskig :crazy:
Men jag gillade bubblorna ändå på något sätt.
 
Köpte denna igår då Ica hade nått erbjudande. Diss! Tyvärr rätt smaklös, lite som jordgubbssaft som är för utspädd. Och kolsyran försvinner snabbt.

freeno-strawberry1.png
 
Dunderhiss på dessa skorpor från Emmas Skafferi! Jag fick dem i present men ska försöka hitta en återförsäljare så jag kan prova mig igenom de andra spännande smakerna också...

blabar-2.jpg

Jag fick också prova Olof Viktors päron & valnötsmarmelad häromsistens. Deras fröknäcke med en skiva stark cheddar och en klick av marmeladen på skulle jag kunna äta resten av mitt liv :love::love::love:

553-prodbild.jpg
 
DISS med stora bokstäver på denna, så sjukt äcklig (sambon drack dock upp den och tyckte den var ganska ok :yuck: )
images


Men stort HISS på denna :love:
454711big.jpg
 
img_1785_58f90cd32a6b228970591373.jpg

Diss! Alltså snacka om att överdriva kryddningen ! Dom är alldeles mjöliga av all krydda. Dom smakar inte heller som jag tänker "grillchips" smakar dom smakar sjukt mycket barbecue ,rök och surt (?!).
 
img_1785_58f90cd32a6b228970591373.jpg

Diss! Alltså snacka om att överdriva kryddningen ! Dom är alldeles mjöliga av all krydda. Dom smakar inte heller som jag tänker "grillchips" smakar dom smakar sjukt mycket barbecue ,rök och surt (?!).

Ordet du söker är "ketchup" :meh: Inte ens särbon ville äta dem och han äter normalt allt i snacksväg (jag fick påsen i en box).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
32 33 34
Svar
661
· Visningar
49 407
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 207
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 073
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp