Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag skulle ju inte köpa något. Men jag kunde inte motstå förpackningen. Och god var den också :p

img_0798_593ae455e087c348a6d18c73.jpg
 
Alltså största dissen från mig ever

rzoiugaioy6uhjznsilc.jpg


Men igår hittade jag också en ruggigt god hiss! Halleluja för mina smaklökar! :d:love:

mor5uazd0zbcbhnlmozw.jpg


Råkade köpa nästan ett helt kilo! Sambon köpte 4 små bitar och blev som tokig i det. Vart slagsmål om sista biten :rofl: Bara att åka iväg och köpa mer dagen efter :D
 
Jag totaldissade inte Pepsi Max Ginger första gången jag drack den, men jag tyckte inte den var någon höjdare. Dock har den vuxit och nu älskar jag den. :D Det är någon slags jordig ton i den som tilltalar mig tror jag :up:
 
pastej-570x400.jpg


Jag köpte Kikärtspastejen häromdagen när dom hade den på erbjudande på mitt Ica, Den är riktigt god, lite som en tunnare hummus men jag upplever den som mindre torr. En HISS från mig. Jag skulle gärna testa Bönpastejen också så jag hoppas hitta den i affären snart :) .

206327.jpg


Den här åkte ner i korgen för någon vecka sedan, har ätit den tillsammans med mjölk. Inte så spännande, jag tycker inte alls den smakar banan och yoghurten var mest blahaig. Men det är fortfarande rätt god så får en svag hiss.
 
Men igår hittade jag också en ruggigt god hiss! Halleluja för mina smaklökar! :d:love:

mor5uazd0zbcbhnlmozw.jpg


Råkade köpa nästan ett helt kilo! Sambon köpte 4 små bitar och blev som tokig i det. Vart slagsmål om sista biten :rofl: Bara att åka iväg och köpa mer dagen efter :D

Och jag tycker inte alls att dom var särskilt goda, blev besviken tyvärr... Det kändes som att det var någon typ av skum i dom och den goda chokladsmaken från glassen kändes knappt.
 
Nu har jag provat denna.
Celsius_AppleIngefara-960px.jpg


Luktar mycket ingefära när man öppnar den, första smaken är mest äpple (ganska sött). Sedan en bladning äpple och hint av ingefära. Jag hade nog velat ha bara äpplesmaken, eller kombinerat den med något annat än ingefära - men den var inte äcklig! (och den är nog bättre riktigt kall än rumsvarm :p).
Så den får en hiss ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
616
· Visningar
44 994
Senast: Human
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 190
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 956
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp