Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss till frödinges mini desserter, den med kola och chokladmousse. DISS till Ben&Jerry chunkey monkey non dairy. Blev så besviken på den, hade längtat efter Chunky Monkey.
 
Har det? :o :laugh: Jag har nog bara sett dom separat
En klassiker. :laugh:

dill_graslok_275g.png
 
Den nya dipen med smak av grill(-chips) får en hiss av mig. Första dippningarna (?) var jag tveksam men det gick över. Jag kommer definitivt köpa den igen :up:
 
Jag lyckades äntligen ha hjärnan med mig och kom ihåg den där kantarelldippen jag suktat efter och kommer att tänka på varje gång jag loggar in här.. Men såklart fanns inte just den i min affär, utan jag fick nöja mig med tre andra smaker: Sparris, rödbeta och lingon ( :nailbiting: )
Velade lite över vilken jag skulle testa först, men tillslut föll lotten på sparris.. Omg :love: :d :love: Vilken HISS :d
 
Kommer inte ihåg om jag har lagt upp den förut eller om nån annan har gjort det, men siaglass en himmelsk röra :d en riktigt fet HISS flera gånger om.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
47 988
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 371
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 197
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 070
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp